Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
€7,40Libros relacionados
Estadística de la enseñanza en España 1996/97. Datos avance y evolución del alumnado
Infoasesoría nº 163. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Aljamía nº 6. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
La educación y el proceso autonómico. Volumen XI
Cuadernos de Rabat nº 19. Cultura e intercultura en español lengua extranjera
Cuadernos de Italia y Grecia nº 3. Programas de promoción y apoyo a las enseñanzas de español lengua extranjera
Biología y geología. Materiales didácticos. Bachillerato
Geografía. Materiales didácticos. Bachillerato
Influencia de la Educación Física en los niveles de actividad física en la adolescencia. Una revisión sistemática
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1961-4. Resoluciones Administrativas. Números del 79 al 104 e índice 4º trimestre