Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
€7,40Libros relacionados
Formación de formadores desde la perspectiva del desarrollo local en Aragón. Experiencia nº 6. Proyecto de desarroollo para la cuenca minera central de Teruel
EDIF 80. ¿Cómo afecta el nivel educativo a la situación laboral según el origen de cada persona?
Enlace nº 106. Boletín de la Consejería de Educación en Polonia
Revista de educación nº 244
Spain, the educational movement during the 1959-1960 school year
Formación en centros de trabajo (FCT)
Cuadernos de Rabat nº 17. Tareas de español lengua extranjera para niveles iniciales (2)
Espiral nº 30. Revista de educación y didáctica del español 30/2023
Informe sobre la agenda y mapa de actualidad en el tratamiento informativo de los medios de comunicación social en relación con la educación
Boletín informativo nº 49 Diciembre 2024. Eurydice España - rediE