Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
€7,40Libros relacionados
Comercio y marketing. Monografías profesionales
Vida escolar nº 67
Docentes y asesores españoles en el Reino Unido e Irlanda. Guía 2024-2025
Boletín de noticias nº 40
Boletín de educación educainee nº 42. "¿Excuse me, do you speak English? An international evaluation with Euroean Survey of Language Competences (ESLC)"
Filosofía y ciudadanía. 1º bachillerato. Bachillerato a distancia
Licenciado en Ciencias del mar
Estadística universitaria. Avance curso 2001-2002
Cursos para extranjeros en España 1980-81
PIRLS - TIMS 2011. Estudio Internacional de progreso en comprensión lectora, matemáticas y ciencias. IEA. Volumen I. Informe español