Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
€7,40Libros relacionados
Revista de educación nº 86
Teoría y práctica del viaje educativo
Ciencias de la Naturaleza. Educación permanente de adultos. Tercer ciclo Graduado Escolar
Primer symposium sobre aprendizaje y modificación de conducta en ambientes educativos
Respuestas educativas ante los retos sociales. XX Premios Francisco Giner de los Ríos a la Mejora de la Calidad Educativa
Formación profesional. Fabricación mecánica. Grado medio. Grado superior
Revista de educación nº 165
Carteles en rumano/español
La educación social ante la vulnerabilidad y el riesgo social en Iberoamérica: Infancia y género en los contextos educativos
Boletín de noticias nº 51