Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
€7,40Libros relacionados

Universidad Euroárabe

Bilinweb: Matemáticas, Física y Química

Alba nº 119. Del 15 Abril al 1 de Mayo de 1969

Transatlántica de educación nº 3. Ciencia y tecnología: hacia las sociedades del conocimiento

Infoboletín nº 65. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos

Revista de educación nº 244

Colección Legislativa año 2015.

Alba nº 003. Del 1 al 15 de Mayo de 1964

Consejos consultivos y otras formas de participación social en los Sistemas Educativos de la Unión Europea

Revista de educación nº 376. April-Jun 2017