Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
€7,03Descuento 5%€7,40
Libros relacionados

Revista de educación nº 30

Inventario artístico de Teruel y su Provincia

Boletín Oficial del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes. Año 1936. Mayo. Números del 54 al 66

Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1958-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 26

La educación y el proceso autonómico. Volumen IX

Guía para docentes y asesores españoles en Canadá 2022-2023

Revista de educación nº 360. La educación en instituciones penitenciarias. Historia, políticas públicas y buenas prácticas

Ciencias de la naturaleza (II)

Catálogo de publicaciones del Ministerio de Educación 2011

Índice de legislación educativa (año 1997). Material de apoyo a la función inspectora