Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
€7,40Libros relacionados
Balcón nº 2. Boletín de la Consejería de Educación en Marruecos
Régimen general de ayudas al estudio
Administración de sistemas informáticos. Grado superior
Boletín informativo Eurydice nº 4. Cifras clave de la enseñanza de lenguas en los centros escolares de Europa - Edición 2017
VI Premio nacional de educación para el desarrollo "Vicente Ferrer"
Revista de educación nº 164
II Jornadas de cooperación educativa sobre mujeres, paz y educación
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Abril 2009
O espanhol no ensino universitário brasileiro = El español en la enseñanza universitaria brasileña
Conocimiento del medio. Albacete y Castilla-La Mancha. Catálogo de recursos