Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
€7,40Libros relacionados
Alba nº 113. Del 15 al 31 de Enero de 1969
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1962-4. Resoluciones Administrativas. Números del 79 al 105 e índice 4º trimestre
Una revisión bibliométrica de la investigación sobre liderazgo educativo: Mapeo científico de la literatura de 1974 a 2020
Profesorado visitante en Alemania. Guía 2025-2026
Investigaciones en curso pertenecientes al Plan Nacional 1979 (IX) de la red INCIE-ICEs
Docentes y asesores españoles en Bélgica. Guía 2024 - 2025
Calificaciones, por áreas o asignaturas en EGB, FP y BUP-COU. Curso 1993-94
El mundo estudia español. 2016. Traducciones
Infoasesoría nº 123. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
XIX Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas