Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
€7,40Libros relacionados
Cifras clave de la educación en Europa 2012
Boletín de novedades nº 17. Septiembre - Octubre 2018. Ministerio de Educación y Formación Profesional. Ministerio de Cultura y Deporte
Enseñanzas iniciales: Nivel I. Ámbito de Ciencia, Tecnología y Sociedad en el Mundo Actual. Unidad 4. Un mundo diferente
Buenas PrácTICas 2.0
Transatlántica de educación nº 5. El manifiesto educativo
¡Manos a la obra! Actividades en torno a la fraseología
Anaquel nº 1. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Portugal
Vida escolar nº 13
Infoboletín nº 46. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Textos literarios para las secciones españolas en Italia I (del siglo XVI al siglo XX)