Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
€7,40Libros relacionados
Boletín Informativo INEE N.º 10 julio 2022
Lengua extranjera: inglés. Secundaria obligatoria 3º curso. Materiales didácticos 1
Marco General de la evaluación final de Educación Primaria
Boletín de noticias nº 32
Victims of terrorism and human rights. Unit of work 14-15 year old secondary school students
Estadística de la enseñanza en España 1997/98. Infantil, primaria, secundaria y FP, EE Artísticas e idiomas y E. adultos
Materiales quinto centenario nº 3. La era de los descubrimientos
Memorias para el futuro. I Congreso de Estudios Hispánicos en el Benelux
Boletín de Seguridad de la Información nº 8
Calendario escolar 2023-2024