Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Tinta China nº 13. Revista de la Consejería de Educación en China
Datos y cifras de la enseñanza en España 1969 , vol. I
Cuadernos de Rabat nº 14. Materiales didácticos para la clase de español como lengua extranjera en el curso de tronco común
Formación profesional a distancia. Didáctica de la educación infantil. Ciclo formativo de grado superior. Educación infantil
Informe sectorial nº 7. Variación datos de las Familias Profesionales. Profesionales en activo
Tecla nº 3/2022. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Canciones populares e infantiles españolas
Educación de alumnos superdotados
Boletín de noticias nº 55
Sello europeo a la innovación en la enseñanza y aprendizaje de lenguas. Premios 2006