Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados

Calanda nº 9. Revista didáctica de la acción educativa española en Francia

The internationalisation of higher education in Spain. Reflections and perspectives

¡Va de cortos! Propuestas didácticas de cortos para el aula de ELE

Información alumnos de C.O.U Curso 1990/91. Ingreso a Módulos Profesionales de Nivel 3

Cifras clave de la enseñanza de lenguas en los centros escolares de Europa - 2023 (Vídeo MP4)

Materiales didácticos. Proyectos curriculares. Educación infantil

Pido la palabra. Método de lengua y cultura españolas. Libro 2 (edición 2002)

Escritura creativa en el aula: una propuesta didáctica para Educación Primaria

Inglés II. 2º bachillerato. Bachillerato a distancia

Revista de Educación nº 408. Abril-Junio 2025. El sentido de enseñar historia