Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Becas. Curso 2013/2014
Documento de organización del centro. Educación especial. Público. Curso 1991-92
Segundo Seminario de Enseñanza Superior Científica y Técnica : abril 1960
Colección legislativa año 1962
Didáctica de la física en la universidad (II seminario)
Industrias extractivas
PISA 2022. Pensamiento Creativo. Informe español
Boletín Informativo INEE N.º 4. Julio 2021
Tecla nº 1/2019. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Mosaico nº 9. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español. Marco común europeo de referencia para las lenguas