Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
La lectura en PISA 2009. Marcos y pruebas de la evaluación
Tinta China didáctica nº 1
XXVIII Premios Francisco Giner de los Ríos a la Mejora de la Calidad Educativa
Las enseñanzas técnicas en la U.R.S.S. Memorias de enseñanzas técnicas
Cuentos para ver y tocar. Guía de utilización
Recursos en línea para la enseñanza de español como lengua extranjera
Rectas y Cónicas
Políticas educativas y compromiso social. El progreso de la equidad y la calidad
Revista de educación nº 189
Guía para auxiliares de conversación de español en el Reino Unido. Curso 2017-2018