Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
redELE nº 18. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1973-1. Actos Administrativos. Números del 1 al 13 e índice 1º trimestre
Revista de educación nº 376. Abril-Junio 2017
El programa español de campus de excelencia internacional = The spanish programme of internatinal campus of excellence
Boletín de educación educainee nº 61. PISA 2018. Competencia financiera. Rendimiento de los estudiantes
Sistemas de comunicación verbal y no verbal. Las tecnologías de la información y la comunicación en la educación secundaria. Lengua castellana y literatura
Guía de auxiliares de conversación en Estados Unidos
Memoria de actividades de I+D+I 2001. Comisión Interministerial de Ciencia y Tecnología
XIII Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas
Museo de ciencias Naturales