Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Acti/España nº 27. Actividades para la clase de español
Guía para auxiliares de conversación en el Reino Unido 2020
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda. Junio 2013
Becas. Curso 2015/2016
Arriba el telón: enseñar Teatro y enseñar desde el teatro. Propuestas didácticas para trabajar en clase de español
Adult Skills in Focus 8. Las prácticas y competencias en matemáticas de los estudiantes
Cultura digital. Cultura en red
Calendario 2018-2019 (Polonia)
GIMP. Aplicaciones didácticas
PISA in Focus 118. ¿El mundo digital abre una brecha cada vez mayor en el acceso a los libros impresos?