Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Las enseñanzas profesionales en España
Mis unidades de español. Segundo cuatrimestre. C1. ALCE. Aula Internacional. Serie verde
Alba nº 014. Del 16 al 31 de Octubre de 1964
Documento base del diseño curricular del diseño curricular para la elaboración de programas de desarrollo individual. Educación especial. Documento nº 1
Legislación del Deporte
Aprendiendo cosas sobre la sordera. Actividades para el aula
Revista de educación nº 264
Antología de la literatura española (de la Edad Media al Barroco) Secciones bilingües en la Republica Checa
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1972-4. Actos Administrativos. Números del 40 al 52 e índice 4º trimestre
Danzas para educar. Unidad didáctica: Danza "Indo EU" (Portugal)