Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Lengua castellana y literatura I. Materiales didácticos. Bachillerato
Alba nº 067. Del 15 al 28 de Febrero de 1967
Instalación de pavimentos de madera. Madera y mueble. Formación profesional
Reforma de las enseñanzas universitarias. Título: Ingeniero aeronáutico, Ingeniero Técnico en aeromotores, Ingeniero Técnico en aeronaves, Ingeniero Técnico en aeronavegación, Ingeniero Técnico en aeropuertos
Memoria de actividades, enero-diciembre 2011 / Conferencia Sectorial de Cultura
El terrorismo en España. Unidad didáctica para Geografía e Historia. 4º ESO. Cuadernillo para el profesorado
Portfolio europeo de las lenguas = Portfolio europeu de les llengües : (12 a 18 años)
Work-Site Training
Boletín ELE Anatolia nº 3. DDP Educativos en Turquía
Revista de educación nº 281. Historia de la infancia y de la juventud