Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Colección legislativa año 1971

Boletín de novedades nº 12. Noviembre-Diciembre 2017. Ministerio de Educación, Cultura y Deporte

Enseñanzas iniciales: Nivel I. Ámbito de Ciencia, Tecnología y Sociedad en el Mundo Actual. Unidad 1. Prevenir para vivir mejor

Mosaico nº 29. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español

Simposio sobre psicología del aprendizaje y desarrollo curricular. Oviedo, 10 - 13 septiembre 1986

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Mayo 2007

Estadística de los establecimientos de enseñanza. Volumen I. Institutos de Segunda Enseñanza. Curso 1932-1933

Acti/España nº 20. Actividades para la clase de español

Vida escolar nº 69

Las prótesis auditivas. Centro Nacional de Recursos para la Educación Especial. Serie Guías