Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Catálogo de equipo y material didáctico normalizado. E.G.B., B.U.P
Didáctica de la Publicidad. Guía del videograma "Spotmanía"
Cooperación internacional en materia de educación. Relaciones multilaterales. Auxiliares de conversación en países europeos
La aventura de aprender. Cómo hacer una editatona
Revista de Bachillerato nº 9. Enero - Marzo 1979
Actas del XV seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. Papel y lápiz: didáctica de la expresión escrita
Enlace nº 85. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Adult Skills in Focus 5. ¿Las desigualdades socioeconómicas reflejadas en las competencias se incrementan entre la adolescencia y la juventud?
La residencia de estudiantes
Revista de educación nº 300. Participación social y educación