Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Cuaderno comunicativo. ELE e introducción a la cultura española para secciones bilingües de Rusia. Primer curso sección bilingüe

Criterios de evaluación de la I+D en ciencias sociales

Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1943. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 52 e índice 1º semestre

Informe sectorial nº 6. Variación datos de las Familias Profesionales. Profesionales en activo

Programa de diversificación curricular. Ámbito lingüístico-social. Educación secundaria obligatoria

Infoasesoría nº 143. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo

Red digital nº 2. Revista de tecnologías de la información y comunicación educativas. Enseñantes, aprendices y redes

Cuadernos de Rabat nº 31. Expresión escrita

Propuestas didácticas de los jóvenes hispanistas de la Universidad Eötvös Loránd nº 3

redELE nº 33. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera