Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Las necesidades educativas especiales en la reforma del sistema educativo
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 26 mayo 2006
Infoasesoría nº 152. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Tecnologías de la información: ciencias de la naturaleza y de la salud. Materiales didácticos. Bachillerato
Formación profesional a distancia. Administración, gestión y comercialización en la pequeña empresa
Intervención del Señor Ministro de Educación y Ciencia en sesión informativa ante las Cortes Españolas. Madrid, 10 de febrero de 1975
Enlace nº 95. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Evaluación de la educación secundaria obligatoria 2000
Infoboletín nº 73. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
redELE nº 1. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera