Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Hispanogalia. Revista hispanofrancesa de pensamiento, literatura y arte. Anejo I: Estrategias didácticas para el análisis de textos poéticos en la enseñanza secundaria
Alba nº 129. Del 15 al 30 de Septiembre de 1969
De Erasmus a Erasmus+. 30 años de éxitos en España
Currículo, materiales y tareas de geografía de España para las secciones bilingües de español de Polonia
Materiales nº 13. Costumbres
EDIF 84. ¿En qué se diferencian los centros públicos y privados en los países de la OCDE?
Enseñanzas iniciales: Nivel I. Ámbito de Comunicación y Competencia Matemática. Matemáticas 1. Administro mi casa
Plan de evaluación de centros docentes : (niveles no universitarios) : Plan EVA, curso 1992-93, documento 4
Actividades didácticas de/en español nº 1
Revista de educación nº 327. Educación inclusiva