Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Español en corto: cine en el aula de ELE (Folleto)
Participación educativa. Revista del Consejo Escolar del Estado. Vol. 5 / Nº 8 / 2018. Participación, educación emocional y convivencia
AVE II. Curso de español para secciones bilingües
Vida escolar nº 172 - 173
redELE nº 7. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1982-3. Actos Administrativos. Números del 27 al 39 e índices 2º y 3º trimestres
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Febrero 2010
PISA in Focus 77. ¿Cómo determina PISA la capacidad colaborativa del alumnado?
Materiales quinto centenario nº 2. Expediciones
Inglés I segunda lengua extranjera. 1º bachillerato. Bachillerato a distancia