Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Alba nº 062. Del 1 al 15 de Diciembre de 1966
Boletín de Seguridad de la Información nº 13
Calificaciones, por áreas o asignaturas en EGB, FP y BUP-COU. Curso 1992-93
Papeles europeos nº 1
Revista de educación nº 386. October-December 2019
Pablo Serrano : exposicion antológica : Museo Español de Arte Contemporáneo
Proyecto Atenea: iniciación a la informática para docentes
Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status
Vivo y aprendo. Los juguetes. Nivel 1-2. El consumo. Fichas de trabajo
Estadística de la enseñanza en España. Niveles de preescolar, general básica y EEMM 1988/89