Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Proyecto Canals. Recursos interactivos de matemáticas. Infantil y primaria
Logopedia escolar digitalizada
Aljamía nº 30. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
Boletín de educación educainee nº 53. PISA para centros educativos
Ley Orgánica de Educación (LOE)
Carpeta de recursos didácticos español como lengua materna
Evaluación de la enseñanza y el aprendizaje de la lengua inglesa. Educación secundaria obligatoria 2001. Informe final
Revista de Bachillerato nº 14. Abril - Junio 1980
Hoja de cálculo y enseñanza. Recursos para la formación 1988
Memoria sobre el desarrollo del Plan Nacional de I+D en 1990