Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Docentes y asesores españoles en Rumanía. Guía 2024-2025

Boletín de educación educainee nº 20. Programa Internacional para la Evaluación de las Competencias de la población adulta (PIAAC)

Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1971-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 25 más 1 número extraordinario e índice 1º trimestre

El espacio europeo de educación superior en 2012: Informe sobre la implantación del proceso de Bolonia

Psicología. Materiales didácticos. Bachillerato

La integración de la educación tecnológica en la enseñanza obligatoria: por una formación polivalente

Flash para la enseñanza. Formación en red

Bolonia, 20 años después. El espacio europeo de educación superior en España: análisis de los debates parlamentarios

Santiago Ramón y Cajal. Senador del Reino de España

Vida escolar nº 40