Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Educación plástica y visual. Secundaria obligatoria 1º ciclo. Materiales didácticos 1
Vida escolar nº 206
Aprender (Necesidades educativas especiales). Educación infantil, primaria y/o secundaria
Enlace nº 83. Boletín informativo de la Consejería de Educación de Polonia
Educación General Básica. Nueva orientación
Actas del VII seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. Dificultades y estrategias
La Educación Secundaria Obligatoria a debate. Situación actual y perspectivas
Educación infantil: 5 años. La casa y la familia. (El perro de Mariam). Lengua árabe. Materiales de trabajo del alumno
Patrones de diseño aplicados al desarrollo de objetos digitales educativos (ODE)
Videocine en las ciencias sociales