Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Actividades didácticas de/en español nº 3 - 31 de diciembre 2012

Cálculo. Iniciación al uso del ordenador

Anaquel nº 5. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Portugal

Profesorado visitante en Emiratos Árabes Unidos. Guía 2022-2023

Revista de educación nº 364. Abril - Junio 2014

Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1979-4. Actos Administrativos. Números del 40 al 53 más 1 número extraordinario e índice 4º trimestre

Intervención educativa en autismo infantil I. Tema Nueve: Tratamiento motriz

Vida escolar nº 187 - 188

Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2015. Informe español

Máquina offset: rotativa de pliegos monocolor. Artes gráficas. Formación profesional