Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Materiales quinto centenario nº 6. Los juegos olímpicos
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Zamora
Tecla nº 2/2020. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Programas de doctorado. Tercer ciclo. Bienio 1988-90 (volumen II)
Revista de educación nº 307. Educación intercultural
Libro blanco. Educación de adultos
Las Cifras de la Educación en España. Estadísticas e indicadores. Edición 2025
Creando aulas de emprendimiento en Formación Profesional. Una guía para empezar a emprender
Mi portfolio europeo de las lenguas. Educación primaria. Guía para su utilización
Materiales didácticos multimedia. Biología. Física. Matemáticas. Química. Secciones bilingües españolas en Eslovaquia