Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

España: Los medios de comunicación

Anaquel nº 25. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal

Análisis de las pruebas de evaluación del curso 2016-17. 3º y 6º de Educación Primaria y 4º de Educación Secundaria Obligatoria

Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Madrid. Subdirección Territorial Madrid-Este

Tumbos del monasterio de Sobrado de los Monjes. Volumen I

Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1952-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 26 e índice 1º semestre

Acti/España nº 25. Actividades para la clase de español. 2021

Alba nº 021. Del 1 al 15 de Febrero de 1965

Hacia una teoría de la comunicación de masas

Primeros pasos con EQAVET