Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Summer courses 2019. Language and culture courses at spanish universities
Alcaraz y Peñascosa. Trabajo: Histórico - Artístico y Socio - Económico
Biblioteca virtual redELE nº 17
La aventura de aprender. Cómo hacer un festival
Boletín informativo nº 1 Enero 2018. Eurydice España - rediE
Revista de Bachillerato nº 24. Cuaderno monográfico 10. Septiembre-Diciembre 1982
Calanda nº 15. Revista didáctica de la acción educativa española en Francia
Collecció bones pràctiques d'educació per al desenvolupament sostenible. Número 1. Escoles cap a Sostenibilitat en XARXA - ESenRED
Marco general de la evaluación de 3er. curso de Educación Primaria
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 25 de noviembre de 2005