Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Actas del XXII seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. La integración de las TIC en la enseñanza de ELE en Brasil
Aprendiendo otra lengua: Marco de evaluación de lengua extranjera PISA 2025
Revista de educación nº 181
Boletín de educación educainee nº 51. PISA 2015. Informe español
Seminario internacional de prospectiva de la educación
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1978-3. Actos Administrativos. Números del 27 al 39 más 1 suplemento e índice 3º trimestre
Enlace nº 92. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Octubre 2010
Orientaciones profesionales para bachilleres superiores
Estadística de los establecimientos de enseñanza. Volumen III. Curso 1940-41