Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 2000-2001

Lignes generales de politique scientifique en Espagne (1984)

Dictamen sobre la enseñanza de las humanidades en la educación secundaria

Tinta China didáctica nº 2

Materiales para la clase de ELE 2011. Nivel A2

Alba nº 032. Del 15 al 31 de Julio de 1965

Formación Profesional: Disposiciones vigentes

CUENTOS POPULARES, LENGUA Y ESCUELA. Segundo Premio Nacional 2001 a la Innovación Educativa

La casa : (una casa encima de un árbol) : Educación Infantil, 3 años. Manual del alumno

Manual de normas. Música