Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Revista de educación nº 94
Guía para auxiliares de conversación de español en la República de Irlanda. Curso 2018-2019
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Zamora
Materiales didácticos. Área de tecnología. Primer ciclo. Educación secundaria obligatoria
La actividad física y deportiva extraescolar en los centros educativos. Voleibol
Vida escolar nº 23
Boletín de educación educainee nº 27. Análisis desagregado de los resultados de España en PISA
Revista de educación nº 373. Julio-Septiembre 2016
El acceso a la universidad desde las enseñanzas medias. Información 1991
La atención a la diversidad en la educación secundaria obligatoria