Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

El rincón del ordenador

Papeles europeos nº 1

Música. Materiales didácticos. Bachillerato

Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1945. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 53 e índice 1º semestre

Docentes y asesores españoles en Australia y Nueva Zelanda. Guía 2026 y 2027

Benjamín Palencia y el arte nuevo. Guía didáctica

redELE nº 11. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera

Enlace nº 98. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 21 enero 2005

Atención sanitaria inicial en situaciones de emergencia. Ciclo formativo: Emergencias Sanitarias