Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Profesorado Visitante en Irlanda. Guía 2024-2025
Revista de educación nº 186
La actividad física y deportiva extraescolar en los centros educativos. Hockey
Catálogo de Publicaciones Ministerio de Educación y Cultura 1999. Volumen (I). Área de Educación
Materiales nº 18. Las herencias culturales españolas
Guía de la universidad 1988
That's English! Básico A2.2
Las necesidades educativas especiales del niño con deficiencia motora. Tema 2. Instrucción, motivación y comunicación
Actas de las II Jornadas de Estudios Románicos. Nuevas teorías, modelos y su aplicación en lingüística, literatura, traductología y didáctica en los últimos 20 años. Bratislava 2011
Danzas para educar. Unidad didáctica: Danza "El zapatero"