Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Marzo 2010

Guía para docentes y asesores españoles en Bulgaria, Hungría, Rumanía

La actividad física y deportiva extraescolar en los centros educativos. Balonmano

La diversidad en el aprendizaje y enseñanza de lenguas extranjeras en educación secundaria

Jornadas intercambio de experiencias sobre proyectos curriculares. Septiembre 93

Anuario brasileño de estudios hispánicos II

La formación profesional ante las perspectivas de la nueva ley de educación

Revista de educación. Índice 1957-1958

La aventura de aprender. Cómo hacer investigación-acción participativa

Colección legislativa año 1969