Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
El terrorisme a Espanya. Unitat didàctica per a Història d'Espanya. 2n de Batxillerat. Quadern per al professorat
Premios Sant Jordi 2008
Guía de recursos didácticos. Tecnología. Educación secundaria obligatoria
Informe: diagnóstico de situación sobre avances conseguidos, necesidades y retos en promoción y educación para la salud en la escuela en España
El medio escolar y prevención de las drogodependencias. Manual de actividades (ciclo 12-16 años)
Teacher Snippets. La importancia de disfrutar de las matemáticas
Información alumnos de C.O.U Curso 1990/91. Ingreso a Módulos Profesionales de Nivel 3
Biblioteques escolars entre interrogants? Eina d'autoavaluació. Preguntes i indicadors per millorar la biblioteca
Revista de educación nº 383. Enero-Marzo 2019
II Jornadas de cooperación educativa sobre mujeres, paz y educación