Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Alba nº 139. Del 15 al 28 de Febrero de 1970
Guía de auxiliares de conversación españoles en Alemania 2019/2020
El mundo estudia español 2020. Traducciones
Boletín Informativo INEE N.º 4. Julio 2021
Catálogo de ofertas formativas de grado D del Sistema de Formación Profesional
Orientaciones para la enseñanza del inglés (Literacy) en el marco del programa educativo bilingüe en educación primaria
Narrativa del siglo XX en lengua española. Selección y estudio
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1993-1994. Dirección Provincial de Albacete
National plan for quality assessment of universities in Spain. Summary of the final report second round. May 2000
IEA Compass. Briefs in Education 19. El ciberacoso y el aprendizaje del alumnado. Un análisis del rendimiento académico en 8.º grado a partir de los datos de TIMSS 2019