Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Tecla nº 1/2016. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Ley orgánica de universidades 6/2001 de 21 de diciembre. LOU
Informe 2016 sobre el estado del sistema educativo. Curso 2014-2015
Cours d'etrangers en Espagne 1982-83
Glosas Emilianenses
Alba nº 032. Del 15 al 31 de Julio de 1965
Las relaciones entre familia y escuela. Experiencias y buenas prácticas. XXIII Encuentro de Consejos Escolares Autonómicos y el Estado
Come join us in Spain!
4ª edición. Premios Educación y Seguridad en el Entorno Escolar 2010
Boletín de noticias nº 50