Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Determinantes del rendimiento académico
Proyecto Canals. Recursos interactivos de matemáticas. Infantil y primaria
Inventario artístico de Logroño y su provincia II. Cenicero-Montalbo en Cameros
Guía de auxiliares de conversación en Canadá 2017-2018
Academia 2004. Formación permanente transnacional de los profesionales europeos de la orientación
Acción educativa española en el exterior. Estadísticas 1996-1997
XVII Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1976-4. Actos Administrativos. Números del 40 al 52 e índice 4º trimestres
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 24 marzo 2006
Mediterráneo nº 3. Revista de la Consejería de Educación en Italia, Grecia y Albania