Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Guía del tutor. Auxiliares de conversación en España. 2021-22
Alba nº 085. Del 15 al 30 de Noviembre de 1967
Vida escolar nº 92
Juegos y materiales manipulativos como dinamizadores del aprendizaje en matemáticas
Aljamía nº 27. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
Alimentación saludable. Guía para las familias
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda. Diciembre 2012
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 22 abril 2005
Pizarra interactiva. Recursos interactivos para pizarra digital. Educación primaria