Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
El mundo estudia español 2022. Edición especial. Décimo aniversario
Guía de comedores escolares
Textos literarios para las secciones españolas en Italia I (del siglo XVI al siglo XX)
Unidades didácticas grupo "Futuro" 1991
Documento de organización del centro. Educación especial. Público. Curso 1991-92
Anaquel nº 28. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal
La enseñanza del español en Bélgica
Informe 2008: objetivos educativos y puntos de referencia 2010
La Educación Secundaria Obligatoria a debate. Situación actual y perspectivas
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1970-3. Resoluciones Administrativas. Números del 53 al 78 e índice 3º trimestre