Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Mosaico nº 19. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español
Movimientos y homotecias del Plano Euclídeo en las Matemáticas I de C.O.U.
Guía de la universidad 1996
Revista de educación nº 397. Julio-Septiembre 2022
Materiales para la enseñanza multicultural nº 17. Las competencias básicas
Participación Educativa. Revista del Consejo Escolar del Estado. Vol. 11/ nº 14 /2024. Bienestar integral de la Comunidad Educativa
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1969-2. Resoluciones Administrativas. Números del 27 al 52 e índice 2º trimestre
Materiales de apoyo (Volumen 1)
Formación de formadores desde la perspectiva del desarrollo local en Aragón. Experiencia nº 4. Diagnóstico para el desarrollo local de Hoya-Somontano y Gallego-Soton
La aventura de aprender. Cómo hacer un festival