Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Universitic 2013: situación actual de las TIC en el sistema universitario español

Programas de construcciones escolares 1981. Galicia

Programas de doctorado. Curso 90-91

PISA in Focus 89. ¿Puede la equidad en la educación fomentar la movilidad social?

Colección Legislativa año 2011.

Revista de educación nº 402. October-December 2023

Formación de formadores desde la perspectiva del desarrollo local en Aragón. Experiencia nº 10. Diagnóstico para el desarrollo comunitario de cinco villas 1990

Mis unidades de español. Primer cuatrimestre. B2.1. ALCE

IX Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas

Cien documentos de archivo. Instituto español Giner de los Ríos de Lisboa