Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Proyecto Globes 2: Vivir la tierra. Unidades Didácticas para Educación Secundaria. 4 La silvicultura
Radiografía de las construcciones escolares públicas en España, 1922-1937
Plan de refuerzo, orientación y apoyo (PROA 2005)
General law of spanish educational system
Materiales para la reforma. Educación primaria (Cajas rojas)
Actividades Agrarias. Técnico en Explotaciones Agrarias Extensivas. Grado Medio
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 27 enero 2006
Nuevos materiales de historia de España para las secciones bilingües de español en Polonia
Dos danzas para educar
Simposio sobre psicología del aprendizaje y desarrollo curricular. Oviedo, 10 - 13 septiembre 1986