Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Seminario Internacional de Modelos Matemáticos aplicados a la Educación
Infoasesoría nº 147. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
La universidad en la nueva economía
PISA in Focus 126. Formar la cultura financiera de los estudiantes: el papel de los padres y el entorno socioeconómico
Revista de educación nº 64
Colección Legislativa año 2013
Docentes y asesores españoles en Luxemburgo. Guía 2024-2025
Revista de Bachillerato nº 19. Julio - Septiembre 1981
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1985-1. Actos Administrativos. Números del 1 al 25 más 2 números extraordinarios e índices del 4º trimestre 1984 y 1º trimestre 1985
Informe memoria, curso 2009-2010