Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Matemáticas I. Materiales didácticos. Bachillerato
Programación. Secundaria
Informe sobre la enseñanza de las lenguas españolas y bilingüismo
Docentes y asesores españoles en Bulgaria. Guía 2025 y 2026
Valores coeducativos en el área de educación física. Otras formas de movernos
La educación y el proceso autonómico. Volumen VIII
Guía didáctica Gobierno Abierto. Bachillerato
Unidad didáctica. London, a school exchange
Coeducación: dos sexos en un solo mundo. Formación en red
Vida escolar nº 206