Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados

Mediterráneo nº 6. Revista de la Consejería de Educación en Italia, Grecia y Albania

V Congresso nordestino de professores de Espanhol (nov. 2014). I Congresso Internacional do Ensino de Espanhol

La hoja de cálculo en la enseñanza. Formación en red

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Octubre 2012

Segóbriga. Guía del conjunto arqueológico

Materiales nº 18. Las herencias culturales españolas

Concurso literario en español 2023 "Dale voz a la pluma". Trabajos premiados

Guía para docentes y asesores españoles en Hungría 2022-2023

Vida escolar nº 7

Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1952-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 26 e índice 1º semestre