Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados

El área de educación física y el alumnado con discapacidad motora

Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2022. Informe español

Propuestas didácticas de los jóvenes hispanistas de la Universidad Eötvös Loránd nº 7

Alba nº 113. Del 15 al 31 de Enero de 1969

Juegos de expresión II. Educación artística. Dramatización

Unidad didáctica. London, a school exchange

Formación profesional. Artes gráficas. Grado medio. Grado superior

Intelex. Manual de referencia. Proyecto LAO (Logopedia Asistida por Ordenador)

Guía para docentes y asesores españoles en China 2022-2023

Colección legislativa año 1960