Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Tecnología. Secundaria obligatoria 4º curso. Materiales didácticos 1
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1975-4. Actos Administrativos. Números del 40 al 52 e índice 4º trimestre
Caperucita Roja. Alfabeto dactilológico. Comunicación bimodal
Infoboletín nº 40. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
La enseñanza de temas controvertidos
Revista de educación nº 158
Enlace nº 107. Boletín de la Consejería de Educación en Polonia
Vida escolar nº 159 - 160
Ley orgánica de educación (LOE). Ley Orgánica Reguladora del Derecho a la Educación (LODE)
Revista de educación nº 387. Enero-Marzo 2020