Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Centro de Recursos de Sofía
Infoboletín nº 53. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Resumen Informativo. Enero 2016. INCUAL
Desarrollo metafonológico y adquisición de la lectura : un programa de entrenamiento
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1959-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 26 e índice 1º trimestre
Documentación básica sobre educación de adultos
La red Europea de Escuelas Promotoras de la Salud
Educación y desarrollo de la tolerancia. Programas para favorecer la interacción educativa en contextos étnicamente heterogéneos. Guía de introducción
Guía para docentes y asesores españoles en Alemania y Suecia
Revista de educación nº 329. La ley de calidad