Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Libro de Becas 2024 - 2025
Revista de educación nº 346. El análisis de la interacción alumno-profesor: líneas de investigación
Apuntes del Instituto de Evaluación. Resumen informativo nº 10. Indicadores y estudios de evaluación de las comunidades autónomas-1
Anaquel nº 35. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal
Enseñanzas iniciales: Nivel I. Ámbito de Desarrollo e Iniciativa Personal y Laboral. Unidad 3. Uno más uno son...cinco
Enlace nº 110. Boletín de la Consejería de Educación en Polonia
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1963-3. Resoluciones Administrativas. Números del 52 al 78 e índice 3º trimestre
Revista de educación nº 130
Guía sobre obesidad infantil para profesionales sanitarios de atención primaria
PISA in Focus 87. ¿Han adquirido los jóvenes de quince años una mayor conciencia ecológica con el paso de los años?