Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados

Guía sobre obesidad infantil para profesionales sanitarios de atención primaria

Física. 2º bachillerato. Bachillerato a distancia

Archivo Histórico Nacional. Sección de Ultramar. Volumen V. Inventario de la serie "Oficios de guerra" de Puerto Rico

Ley orgánica de la participación, la evaluación y el gobierno de los centros docentes

Tarjetas de símbolos Bliss

Nuevo Pirineos nº4/2022. Revista de la Consejería de Educación en Andorra

Documento de organización del centro. Educación especial. Público y privado. Curso 1992-93

XIX Festival europeo de teatro escolar en español. 22 - 27 de abril 2012 Varsovia

Producción de alimentos

Unidades didácticas de la antología de literatura para las secciones bilingües de Polonia