Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Escalafón de los catedráticos numerarios de Institutos Nacionales de Segunda Enseñanza : situación en 22 de febrero de 1935
El Monasterio de San Lorenzo el Real de El Escorial
Calanda nº 9. Revista didáctica de la acción educativa española en Francia
Boletín de novedades nº 25. Enero-Febrero 2020. Ministerio de Educación y Formación Profesional
Fundamentos de la educación de personas adultas. Formación en red
Acti/España nº 13. Actividades para la clase de español
Premios Irene 2006. La paz empieza en casa
Mis unidades de español. Segundo cuatrimestre. B2.2. ALCE
Antología de textos teatrales de humor para el aula del ELE
Catálogo de equipo y material didáctico normalizado para Formación Profesional