Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
El vídeo en Lengua y Literatura. Proyecto de la fase de extensión. Curso 1993-1994
Guía para la elaboración de un plan de fomento de la lectura en un centro de educación Primaria
La educación y el proceso autonómico. Volumen VIII
Enseñanza y aprendizaje del español en Brasil: aspectos lingüísticos, discursivos e interculturales
Informe sectorial nº 3. Variación de datos de los profesionales en activo
Secretariado. Grado superior
Cuadernos de Rabat nº 13. Especial enero 2005. Cumplimos 15 años 1989-2004
EDIF 64. ¿Cuál es el nivel de descentralización de los sistemas educativos y qué significa esto para los centros educativos?
Julio González
Los símbolos Bliss, una introducción