Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados

Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992 (León)

Adult Skills in Focus 5. ¿Las desigualdades socioeconómicas reflejadas en las competencias se incrementan entre la adolescencia y la juventud?

Infoasesoría nº 143. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo

Recorrido. Materiales para la enseñanza de la historia de España en secciones bilingües

Guía para docentes y asesores españoles en Marruecos 2022-2023

Anuario brasileño de estudios hispánicos XXVIII

El vídeo en Matemáticas. Proyecto de la fase de extensión. Curso 1993-1994

Actividades Físicas y Deportivas. Monografías profesionales

Estudios en España. Educación infantil. Educación general básica. Enseñanzas medias

Colección legislativa año 1992