Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Adult Skills in Focus 11. Invertir en el desarrollo de habilidades de las personas adultas inmigrantes
Estrategia universidad 2015. El camino para la modernización de la universidad
La educación y el proceso autonómico. Volumen V
Boletín de educación educainee nº 59. TALIS 2018. Volumen II. Colaboración docente
Cartas para el humanismo social
Language Assistants Guide. Language Assistants in Spain 2018-19
Propuesta educativa global para una población marginada
Guía para el uso de los medios de comunicación
La coeducación
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Marzo 2008