Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Infoasesoría nº 115. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
La educación sexual de niñas y niños de 6 a 12 años. Guía para madres, padres y profesorado de Educación Primaria
Distrito compartido. Curso académico 1995/96. Limites de admisión. Alumnos de nuevo ingreso. Enseñanzas del sistema universitario público
Centro de Recursos de Brasilia (DF)
Policy Brief 9. ¿Leer es contagioso? Examinando las actitudes y comportamientos en lectura de progenitores y niños
Vida escolar nº 102
Revista de educación nº 120
Boletín de educación española nº 3. Tercer trimestre 2010
Alba nº 158. Del 1 al 15 de Diciembre de 1970
Bitácora sur