Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados

Elementos bibliográficos = Bibliographical Elements = Elements Bibliographiques / Seminario Internacional sobre Prospectiva de la Educación (1971, Madrid)

Las cifras clave de la educación en la Unión Europea 1995

Alba nº 102. Del 1 al 15 de Agosto de 1968

El desarrollo de la inteligencia fílmica

Boletín de educación educainee nº 48. Jornada 75º Aniversario de la Revista de Educación

Infoasesoría nº 127. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo

Boletín de educación educaINEE nº 73. TIMSS 2019. Temas tratados en la clase de ciencias y resultados

Museo Nacional de Ciencias Naturales: Consejo Superior de Investigaciones Científicas

Glosas Emilianenses

IEA Compass Briefs in Education. Nº 13