Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados

Leer periódicos en casa. Guía para las familias. Proyecto Mediascopio Prensa. La lectura de la prensa escrita en el aula

Estadística del gasto público en educación. Presupuesto liquidado años 1992 a 1997

Mecanizado. Grado medio

Boletín de noticias nº 59

Catálogo de Actividades Palanca PROA+. Curso 2023/24

Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Cultura año 1999-1. Actos Administrativos. Números del 1 al 4 más 4 números extraordinarios

Estudio Internacional de Tendencias en Matemáticas y Ciencias. TIMSS

Inglés I segunda lengua extranjera. 1º bachillerato. Bachillerato a distancia

Infoboletín nº 78. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos

V Catálogo de buenas prácticas municipales en la prevención e intervención frente al absentismo y el acoso escolar