Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
10 razones para aprender español
Informe sectorial nº 9. Variación de datos Familias Profesionales. Profesionales en activo
Formación profesional a distancia. Administración, gestión y comercialización en la pequeña empresa
Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education
Lanbide orientazorako fitxak vol. 3
Violent radicalization. Unit of work for secondary school psychology studens 16-17 year old
Formación profesional a distancia. Revestimientos continuos conglomerados
Archivo Histórico Nacional. Sección de Ultramar. Volumen III. Inventario de la serie de Gracia y Justicia de Puerto Rico
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992 (Huesca)
Plan nacional de evaluación de la calidad de las universidades: informe anual de la segunda convocatoria. Junio 2000