Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
La casa de Lúculo
Anuario de estadísticas deportivas 2025
Estadística de los establecimientos de enseñanza. Volumen III. Curso 1940-41
Revista de educación nº 397. July-September 2022
Voces Hispanas nº 5
Profesorado visitante en Canadá. Guía 2025-2026
Diseño curricular base. Educación secundaria obligatoria
Mosaico nº 24. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español
Guía de uso de los materiales. Matemáticas. Educación secundaria obligatoria. Segundo ciclo. Profesorado
La responsabilidad social de la universidad y el desarrollo sostenible