Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Oficina técnica para construcción de escuelas
Hacia la equidad y la inclusión en la enseñanza superior en Europa. Informe de Eurydice
EDIF 76. ¿Cómo acceden los recién graduados al mercado laboral?
Plan de formación para profesores de español. Promoción de la lengua y cultura españolas. 2015-2016
Evaluación de la calidad de las titulaciones universitarias. Guía metodológica
Boletín Informativo INEE Nº. 18 diciembre 2023
Pautas para la valoración de materias curriculares
Guía de auxiliares de conversación españoles en Alemania 2015 - 2016
Pirineos nº 6. Revista de la Consejería de Educación de la Embajada de España en Andorra
R. Zabaleta