Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Boca Bilingüe nº 9. Revista de cultura en español y portugués
Revista de educación nº 295. Historia del curriculum (I)
Griego. Materiales didácticos. Bachillerato
Infoboletín nº 79. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Rapport sur la reforme de l'education en Espagne / Seminaire International sur la Prospective de l' Education
Boletín de noticias nº 44
Revista de educación nº 299. Descentralización y evaluación de los sistemas educativos
Mosaico nº 11. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español. El vocabulario
Boletín de educación educainee nº 51. PISA 2015. Informe español
PISA in Focus 99. ¿Puede el rendimiento académico ayudar a los estudiantes desaventajados a lograr una movilidad educativa ascendente?