Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Boletín Oficial del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte año 2017. Actos Administrativos. Números del 1 al 4.
Materiales para la clase de ELE 2011. Nivel A1
Genaro Lahuerta
Las nuevas becas. Guía informativa de las medidas de apoyo a los estudiantes universitarios
Courses for foreigners in Spain 1979-80
Academia 2005. Formación permanente transnacional de los profesionales europeos de la orientación. Informes de los intercambios de orientadores
Infoasesoría nº 169. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Participación educativa nº 16. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. Profesorado y calidad de la educación
Informe final del estudio de evaluación externa del Proyecto Mentor realizado por ISDEFE
Currículo de lengua y literatura españolas para secciones bilingües hispanorusas. Cursos 5, 6, 7 y 8