Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Colección legislativa año 1988
Programa de protección del conjunto histórico-artístico de Calatayud
Boletín de educación educainee nº 9. Educación y desarrollo. PISA 2009 y el Sistema Educativo Español
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1945. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 53 e índice 1º semestre
Boletín Oficial del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes. Año 1936. Septiembre y octubre. Números del 106 al 127
Violent radicalization. Unit of work for secondary school psychology studens 16-17 year old
Colección legislativa año 1964
Marco europeo para la competencia digital de los educadores. DigCompEdu
Papeles europeos nº 1
Historia. Materiales didácticos. Bachillerato