Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados

Bilingual Education Programme. Hand in Hand: 25 years

Informe sectorial nº 7. Variación datos de las Familias Profesionales. Profesionales en activo

Primer escalafón del Magisterio Nacional Primario. Maestras, 1946. Folleto 4 (fascículo 1)

Alba nº 113. Del 15 al 31 de Enero de 1969

Revista de educación nº 241

La hoja de cálculo en la enseñanza. Formación en red

Las enseñanzas profesionales en España. Plan de desarrollo económico y social 1964-1967

Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1953-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 51

La educación del subnormal

Boletín de novedades nº 4. Julio-Agosto 2016. Ministerio de Educación, Cultura y Deporte