Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados

Catálogo de Publicaciones 1999. Vol.II área de Cultura

Investigaciones en curso pertenecientes al 5.° Plan Nacional de la Red I.N.C.I.E.-ICEs

Mis unidades de español. Segundo Cuatrimestre A1. Serie Sol

Revista de educación nº 138

Becas 2000/2001

Guía para docentes y asesores españoles en Polonia, Eslovaquia, República Checa y Rusia

De Erasmus a Erasmus+. 30 años de éxitos en España

La pragmática en la enseñanza. Universidad de Sofía "San Clemente de Ojrid". 10-12 de abril de 2008

Colección legislativa año 2003

Resumen Informativo. Diciembre 2016. INCUAL