Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Revista de educación nº 19
Vida escolar nº 44 - 45
Antártida Educa
Todos juntos. Unidades de español para Educación Primaria. Libro del profesor
1as. Jornadas nacionales de didáctica universitaria (ponencias y comunicaciones)
Tecnología. Secundaria obligatoria 3º curso. Materiales didácticos 1
Boletín de educación educainee nº 38. Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2014
Educación y formación de personas adultas en Europa.Creación de vías de acceso inclusivas a las competencias y cualificaciones
La reforma universitaria española. Evaluación e informe
Mis unidades de español. Primer cuatrimestre A1. Serie Sol