Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Diez propuestas didácticas para el conocimiento del noroeste murciano en la enseñanza secundaria obligatoria
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1963-3. Resoluciones Administrativas. Números del 52 al 78 e índice 3º trimestre
Guía para docentes y asesores españoles en Canadá 2022-2023
Aproximación a la poesía en español: propuestas didácticas
Programas de construcciones escolares 1981. Madrid
Boletín de educación educainee nº 12. Panorama de la Educación. Indicadores de la OCDE 2013
Dictamen sobre la enseñanza de las humanidades en la educación secundaria
Sanidad
N. Piñole
Guía para docentes y asesores españoles en Polonia 2022-2023