Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados

Los símbolos Bliss, en preescolar

El desarrollo por la ciencia

I Panorama internacional de la protección escolar

La Cueva de los Casares (en Riba de Saelices, Guadalajara)

Infoboletín nº 30. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos

Boletín de novedades nº 28. Julio-Agosto 2020. Ministerio de Educación y Formación Profesional

Revista de educación nº 318. Economía de la educación

Asesores españoles en Filipinas. Guía 2026 y 2027.

Revista de educación nº 264

Hendere y el derecho a la educación: los ODS en la escuela. Descubre los ODS con Hendere. Materiales didácticos del proyecto