Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Revista de educación nº 248-249
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Enero 2009
Vida escolar nº 12
Anuario brasileño de estudios hispánicos XXVI
Alojamiento. Grado superior
Ciencias Naturales. El entorno: suelo, rocas y minerales, vegetación y fauna
Alba nº 042. Del 1 al 15 de Febrero de 1966
Tinta China didáctica nº 2
EDIF 78. ¿Cuál es el papel y el salario de los directores y directoras de centros educativos?
La aventura de aprender. Cómo hacer frente al cambio climático