Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
 
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
 - El altavoz nº 7. Boletín electrónico de la Consejería de Educación en El Reino Unido e Irlanda
 - Alba nº 041. Del 15 al 31 de Enero de 1966
 - Historia de España. Manual para estudiantes de español de las Secciones Bilingües
 - Infoboletín nº 75. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
 - Infoboletín de Países Bajos nº 14. Boletín de información sobre la enseñanza del español
 - Matemáticas de la forma. Materiales didácticos. Bachillerato
 - EDIF 54. Transición de la educación al trabajo: dificultades afrontadas por los diferentes grupos de edad
 - Alba nº 123. Del 15 al 30 de Junio de 1969
 - La puerta de las lenguas. Comenius y la renovación de la enseñanza de las lenguas
 - Información universitaria



