Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados

Catálogo de ofertas por Familia Profesional

Tinta China nº 10. Revista de la Consejería de Educación en China

La integración en el ciclo medio
![Ordenación de la formación profesional : [decreto 995/1974, de 14 de marzo]](/media/mefp/images/thumbs/edition-179681-115x181.jpg)
Ordenación de la formación profesional : [decreto 995/1974, de 14 de marzo]

Seminario sobre el proyecto para la reforma de la enseñanza

Revista de educación nº 250-251

España, el movimiento educativo durante el año escolar 1964-1965 : informe a la XXVIII Conferencia Internacional de Educación, UNESCO, BIE : Ginebra, 12 de julio de 1965

Infoasesoría nº 128. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo

Preimpresión en artes gráficas. Grado medio

Boletín de educación educainee nº 36. Sistema estatal de indicadores de la educación (I): indicadores de escolarización y financiación