Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados

Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 1998-1999

TIMSS 2015. Marcos de la evaluación

Boletín Oficial del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes. Año 1936. Febrero. Números del 14 al 27

Guía para docentes y asesores españoles en Marruecos 2022-2023

La aventura de aprender. Cómo hacer una minietnografía

Revista de educación nº 11

Boletín de noticias nº 31

La equidad en educación. Informe analítico del sistema educativo español

Ciencias de la naturaleza. Secundaria obligatoria 4º curso. Materiales didácticos 1

Recomendaciones para el uso no sexista de la lengua. Coeducación