Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Infoasesoría nº 165. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 14 enero 2005
La puerta de las lenguas. Comenius y la renovación de la enseñanza de las lenguas
Las bibliotecas escolares en España. Dinámicas 2005-2011
El deporte en España
Actas del XVIII seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. ELE y temas transversales
Infoboletín nº 28. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Resultados de la evaluación de alumnos en EGB, FP y BUP-COU. Curso 1990-91
Revista de Bachillerato nº 9. Enero - Marzo 1979
EDIF 55. ¿Cuáles son las diferencias de género y cómo se reflejan en el mercado laboral en los diferentes campos de estudio?