Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados

Prácticas sobre educación espacial y paisaje en clase de geografía urbana en contexto AICLE

Artes Gráficas. Programas de Garantia Social. Formación Profesional

Educación compensatoria

Azulejo para el aula de Español nº 14

Programas complementarios de las Secciones Bilingües de español

Sistema Bliss. Enseñanza y uso

Revista de educación nº 319. Equidad y calidad en educación

El mundo estudia español 2020

Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992 (Burgos)

Sistema español de ciencia y tecnología