Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
PISA 2022. Pensamiento Creativo. Informe español
Guía para asesores y docentes en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo 2021-2022
Revista de educación nº 85
Contrastes. Módulos 1º, 2º y 3º
Debate del diseño curricular de base. Informe síntesis
El altavoz nº 5. Boletín electrónico de la Consejería de Educación en El Reino Unido e Irlanda
Infoasesoría nº 168. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Vida escolar nº 57 - 58
Tecnologías de la información: tecnología. Materiales didácticos. Bachillerato
Mediterráneo nº 5. Revista de la Consejería de Educación en Italia, Grecia y Albania. Junio de 2013. Volumen II: EPELE Nápoles (II)