Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1995-2. Actos Administrativos. Números del 19 al 52 más 4 números extraordinarios
Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2016. Informe español
Revista de educación nº 232
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1962-3. Resoluciones Administrativas. Números del 53 al 78 e índice 3º trimestre
Oferta pública de educación a distancia
Materiales nº 25. La España verde
Boletín Oficial del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes. Año 1926. Primer semestre. Números del 1 al 52
Curso de orientación universitaria. Universidad de Santiago de Compostela
Becas y ayudas para los estudiantes universitarios. Curso 2009/2010
Evaluación de la Educación Primaria : informe preliminar