Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255311
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Boletín informativo nº 44 Febrero 2024. Eurydice España - rediE
Guía Paco y Paca Pedaleando y andando al cole, pedaleando y andando a casa
Guía didáctica. Curso de formación en educación a distancia
Boletín de educación educaINEE nº 74. TIMSS 2019. Resultados sobre conciencia medioambiental
Cuadernos de Italia y Grecia nº 7. Programas de promoción y apoyo a las enseñanzas de español lengua extranjera
Infoasesoría nº 173. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Yo te diré... nº 4. Revista digital de la Asesoría de Educación en Manila
Actividades Agrarias. Técnico en Jardinería. Grado Medio
Europass Empresa
PISA in Focus 121. ¿Qué lecciones podemos aprender de la prueba de fluidez lectora de PISA?