Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255311
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Estadística de Asuntos Taurinos 2010-2014. Síntesis de resultados
¡Me encanta el español!
El vídeo en Ciencias de la Naturaleza. Proyecto de la fase de extensión. Curso 1993-1994
Objetivos Educativos Europeos y Españoles. Estrategia Educación y Formación 2020. Informe español 2013
Boletín de noticias nº 53
Índice de legislación educativa (año 1993). Material de apoyo a la función inspectora y a los administradores de la educación
Transatlántica de educación nº 7. El libro de texto en la era digital
Formación profesional a distancia. Paneles prefabricados
Formación profesional. Industrias alimentarias. Grado medio. Grado superior
Adult Skills in Focus 4. ¿Cuál es la relación entre educación, competencia lectora y salud autodeclarada?