Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255311
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Currículo de la educación secundaria obligatoria
Máquinas automáticas y programables. Unidad didáctica
Cuaderno comunicativo para Secciones Bilingües en Español 2, volumen 2
Profesorado visitante en Alemania. Guía 2025-2026
Revista de educación nº 393. Julio-Septiembre 2021
Carteles en rumano/español
Red Mediterránea. BIE. Evaluación de reformas. Jornadas
Textos para las clases de lengua y cultura españolas en Alemania. Nivel IV. Unidad didáctica: emigración española en Alemania
Presupuestos de los organismos autónomos del Ministerio de Educacion y Ciencia para el año 1971
Infoboletín nº 48. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos