Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255311
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
TIMSS 2023. Marcos de la evaluación
Revista de educación nº extraordinario año 2012. Políticas públicas de apoyo y refuerzo educativo
El acceso a la universidad desde las enseñanzas medias. Información 1999
Documento de organización del centro. Educación especial. Público. Curso 1991-92
Directores de Centros Docentes en la Unión Europea
Revista de educación nº 355. La gestión estratégica de la Educación Superior: retos y oportunidades
Teacher Snippets. La importancia de disfrutar de las matemáticas
Primer escalafón del magisterio nacional primario. Maestros, 1946. Folleto 2
Guía de Maturita
Camino de Santiago