Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255311
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados

Formación profesional a distancia. Seguridad en la construcción

IEA Compass. Briefs in Education 18. Un impulso para la enseñanza digital. La importancia de la inversión en recursos TIC y en el desarrollo profesional del profesorado

La aventura de aprender. Cómo hacer una Liga Cooperativa de Baloncesto

Educación primaria 2007. Evaluación general del sistema educativo

Margined@.es nº 9. Instituto Español de Andorra

Revista de educación nº 378. Octubre-Diciembre 2017

Medidas adoptadas por los estados miembros de la Unión Europea para ayudar a los jóvenes sin titulación

La formación inicial del profesorado en España: análisis de los planes de estudios tras una década desde su implementación

PIRLS - TIMS 2011. Estudio Internacional de progreso en comprensión lectora, matemáticas y ciencias. IEA. Volumen I. Informe español

Colección Legislativa año 2016.