Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255311
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Programas de doctorado. Tercer ciclo. Bienio 1988-90 (volumen II)
Policy Brief 7. Rendimiento académico avanzado: explorando las diferencias entre países en el logro de la excelencia educativa
Formación profesional a distancia. Principios de gestión administrativa pública. Ciclo formativo de grado medio. Gestión administrativa
Alba nº 149. Del 15 al 31 de Julio de 1970
La educación secundaria en la Unión Europea: estructuras, organización y administración. 1997
Anaquel nº 23. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal
Niños con necesidades especiales. Implicaciones preventivas, sanitarias, educativas, sociales y laborales en Murcia
Revista de educación nº 61
El mundo estudia español 2024
Impulsar y renovar la terea educativa: XXIV Premios Francisco Giner de los Ríos a la Mejora de la Calidad Educativa