Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
El primer ciclo de la Educación Infantil en las CC. AA. a través de la revisión normativa
Revista de educación nº 243
Las necesidades educativas especiales en el niño con deficiencia motora. Guía funcional
Trabajos reunidos de Severo Ochoa 1928-1975
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 89/90. Dirección Provincial de Salamanca
Acti/España nº 6. Revista de auxiliares de conversación. Actividades para la clase de español
Técnica del violoncello. Principios básicos
Becas. Curso 2003-2004
Griego I. 1º bachillerato. Bachillerato a distancia
Revista de educación nº 331. La formación del profesorado universitario