Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Cuadernos de Rabat nº 21. Tareas de español lengua extranjera para niveles intermedios (3)
España: la inmigración
Concurso literario en español 2022 "Dale voz a la pluma". Trabajos premiados
Cours d'etrangers en Espagne 1982-83
Materiales nº 15. Campeonato mundial de fútbol
Paralelo 3 nº 1. Boletín de la Dirección de Programas Educativos en Guinea Ecuatorial
Materiales quinto centenario nº 6. Los juegos olímpicos
Actas y simposios: innovación en la enseñanza de la lengua y la literatura
Catálogo de publicaciones 2023. Novedades
Transatlántica de educación nº 3. Ciencia y tecnología: hacia las sociedades del conocimiento