Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados

Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1957-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 51 más 1 número extraordinario e índice 2º semestre 1956

Guía para docentes y asesores españoles en Alemania 2016

Formación de formadores desde la perspectiva del desarrollo local en Aragón. Experiencia nº 10. Diagnóstico para el desarrollo comunitario de cinco villas 1990

Revista de educación nº 371. January-March 2016

Electricidad y electrónica. Monografías profesionales

Tesis doctorales 1994/1995

Prácticas de buena gestión en centros educativos públicos (III)

Auxiliares de conversación españoles en Bélgica. Guía 2024 y 2025

Proyecto para la reforma de la educación técnico profesional. Propuesta para debate

Panorama de la educación 2023. Indicadores de la OCDE. Informe español