Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados

El tren de la salud nº 1. Revista para la promoción de la salud. Nutrición

Seminario sobre perfeccionamiento del profesorado

Estudios de postgrado (títulos propios de universidad) curso 90-91

Vivir y trabajar en Europa. Unidad didáctica

Revista de educación nº 293. Educación, Formación y empleo en el umbral de los noventa

La equidad en la educación. Análisis temático. España. Informe nacional

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Diciembre 2007

Boletín Oficial del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes. Año 1928. Segundo semestre. Números del 53 al 104

Observatorio de Tecnología Educativa nº 93. Moodle: enseñanza online y complemento de tus clases presenciales

La aventura de aprender. Cómo hacer un DataLab