Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados

Boletín informativo nº 18 Septiembre 2019. Eurydice España - rediE

La cocina encuentada. Las cuatro estaciones

That's English! Curso oficial de inglés a distancia. Nivel Intermedio I. Modules 5 and 6

Guía de auxiliares de conversación en Canadá 2017-2018

Evaluación de la integración escolar. 2º Informe

Problemática de la promoción estudiantil

La educación y el proceso autonómico. Volumen III

Historia de la filosofía. Materiales didácticos. Bachillerato

Formación profesional. Electricidad y electrónica. Grado medio. Grado superior

Vida escolar Nº 128-130