Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
España y América Latina: influencias mutuas
Revista de educación nº 195
Espiral nº 12. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria
Wij spreken Spaans
Boletín de noticias nº 55
Primer catálogo de monografías de estudio del entorno: índice bibliográfico
Mosaico nº 32. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español
Balerdi
PISA 2022. Pensamiento Creativo. Informe español
Tinta China nº 9. Revista de la Consejería de Eduación en China