Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados

Language Assistants in Spain. Guide 2024-2025

Textos ELE y educación en valores

Boletín de noticias nº 43

Actas del XXIII seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. La cultura en la enseñanza del español a brasileños

Catálogo de obras antiguas sobre educación. 1759-1940

Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Badajoz

Música. Secundaria obligatoria 3º curso. Materiales didácticos 3

Premio Erasmus un millón

Guía para auxiliares de conversación en España - 1999

Música en la obra de Cervantes