Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Centro de Recursos de Lisboa
Enseñanzas iniciales: Nivel I. Ámbito de Ciencia, Tecnología y Sociedad en el Mundo Actual. Unidad 5. Nuestro universo
Plan de evaluación de centros docentes : niveles no universitarios : programa piloto para al curso 1991-1992, documento 2
Cuadernos de Rabat nº 23. Tareas de español lengua extranjera. Nivel intermedio
La geografía y la historia dentro de las ciencias sociales: hacia un curriculum integrado
Collège-Lycée Espagnol Luis Buñuel
Anaquel nº 32. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal
Program oddzialów dwujezycznych z jezykiem hiszpanskim = Programa de secciones bilingües de español
Premios Irene 2023-2024. El valor de coeducar
Aula de español nº 12