Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Participación educativa. Revista del Consejo Escolar del Estado. Vol. 6 / Nº 9 / 2019. Participación y mejora educativa. Agenda 2030
Auxilio para auxiliares. Propuestas para la clase de español con el auxiliar de conversación 2010
Museo de Mallorca. Sección etnológica. Guía de las salas de oficios artesanos
La convivencia en los centros escolares como factor de calidad. Construir la convivencia
Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2010. Informe español
O terrorismo en España. Unidade didáctica para Historia de España. 2º Bacharelato
Alba nº 004. Del 16 al 31 de Mayo de 1964
Aptitudes y conocimientos básicos para el ingreso en la Universidad Politécnica
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1979-3. Actos Administrativos. Números del 27 al 39 más 1 número extraordinario e índice 3º trimestre
Infoboletín nº 77. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos