Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados

Evaluación de la integración escolar. 2º Informe

Historia de la inspección de primera enseñanza en España

Guía de servicios culturales 1999

Recurso filosofía. Filosofía. Bachillerato

Vida escolar nº 117

Becas 1999/2000

Boletín Oficial del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes. Año 1930. Primer semestre. Números del 1 al 52

V Congresso nordestino de professores de Espanhol (nov. 2014). I Congresso Internacional do Ensino de Espanhol

Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1942. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 52 e índices 1º y 2º semestre

Formación de formadores desde la perspectiva del desarrollo local en Aragón. Experiencia nº 14. Diagnóstico para el desarrollo comunitario de la ribera del Grio