Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados

Alba nº 064. Del 1 al 15 de Enero de 1967

Revista de educación nº 318. Economía de la educación

Plan de investigación educativa y de formación del profesorado

Colección legislativa años 1940-1941

TIMSS 2023. Marco sobre actitudes y comportamientos hacia el medioambiente

Exposición antológica. Joaquín Sunyer 1874/1956

Infoboletín de Países Bajos nº 23. Boletín de información sobre la enseñanza del español

Boletín Oficial del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes. Año 1936. Septiembre y octubre. Números del 106 al 127

Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2009. Informe español

Revista de educación nº 180