Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Revista de educación nº 190
Boletín de educación educainee nº 50. TIMSS 2015. Informe español
ED@D - Enseñanza digital a distancia. 4º de ESO. ESO y bachillerato
El sistema de acceso a la universidad en España: tres estudios para aclarar el debate
Revista de educación nº 386. October-December 2019
Revista de educación nº 397. July-September 2022
EDIF 77. ¿Cómo varía la ventaja salarial de la educación terciaria según el campo de estudio?
La integración en el ciclo medio
Cuadernos de Rabat nº 29. Tareas de español como lengua extranjera
Primero de primaria. Lengua árabe. Libro del alumno