Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados

Educación para la convivencia. Selección de textos orientativos. Área social, 7º curso de EGB

Escalafón de catedráticos numerarios de universidad , vol. IV

Universidad. Poder académico y cambio social

Intervención educativa en autismo infantil I. Guía funcional

Folleto Spaans Leren

Convivencia 2011. Premio a las buenas prácticas

Apuntes del Instituto de Evaluación. Resumen informativo nº 10. Indicadores y estudios de evaluación de las comunidades autónomas-1

Plan de resolución de conflictos en el ámbito escolar. Servicios socioculturales y a la comunidad. Formación Profesional

Artes Gráficas. Ténico Superior en Producción en Industrias de Artes Gráficas. Grado Superior

Cuadernos de Rabat nº 18. Tareas de español lengua extranjera para niveles intermedios (1)