Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Los nícalos. Unidades didácticas
Pirineos nº 9. Revista de la Consejería de Educación de la Embajada de España en Andorra
Lo que aprenden los alumnos de 12 años. Evaluación de la educación primaria. Datos básicos 1995
La paradoja del desarrollo de aprender a aprender: adaptación de una escala en estudiantes de secundaria
Apuntes del Instituto de Evaluación. Resumen informativo nº 7. Evaluaciones y proyectos educativos de la OCDE
Versos y Estrofas
Guía para asesores y docentes en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo 2021-2022
Calendario promocional - Año 2023
Terminología y vocabulario. Científico-técnico en la enseñanza del español como lengua extranjera
Segunda lengua extranjera: francés. Materiales didácticos. Bachillerato