Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados

Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1985-1. Actos Administrativos. Números del 1 al 25 más 2 números extraordinarios e índices del 4º trimestre 1984 y 1º trimestre 1985

Repertorio de hispanistas en Hungría

Escalafón de catedráticos de universidad, 1974

Infoasesoría nº 131. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo

Premios nacionales 2001 a la innovación educativa

Guía de auxiliares de conversación españoles en Alemania 2015 - 2016

Tabaquismo y alcoholismo, un problema social : educación para la salud

Infoboletín de Países Bajos nº 21. Boletín de información sobre la enseñanza del español

Infoboletín nº 35. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos

Boletín Oficial del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes. Año 1930. Primer semestre. Números del 1 al 52