Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
X jornada pedagógica para profesores de español. Comunicación escrita y enseñanza de ELE. Bruselas 24 abril de 2010
Pruebas de las Evaluaciones de diagnóstico de 4.º de Educación Primaria. Curso 2023-2024
El encanto de México: Pueblos mágicos. Unidades de secundaria y A-level
Bibliografía Machadiana (Bibliografía para un centenario)
Creación de recursos educativos abiertos para la enseñanza
Guía del tutor. Auxiliares de conversación en España | 2023-2024
Infoboletín de Países Bajos nº 5. Boletín de información sobre la enseñanza del español
Guía para auxiliares de conversación de español en el Reino Unido. Curso 2017-2018
Orientaciones didácticas para el desarrollo del programa de matemáticas II del curso de orientación universitaria
Instalación de mobiliario de cocina. Madera y mueble. Formación profesional