Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados

Acti/España nº 10. Actividades para la clase de español

Cultura digital. Cultura en red

Voces Hispanas nº 7

Participación educativa nº 7. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. Historia de un olvido: patrimonio en los centros escolares

Formación profesional. Sanidad. Grado medio. Grado superior

Revista de educación nº 346. El análisis de la interacción alumno-profesor: líneas de investigación

Mosaico nº 37. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español

Becas. Curso 2025-2026

Distribución territorial de la población preuniversitaria en España. 1979-2003

Revista de educación nº 380. Abril-Junio 2018