Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Guía para asesores y docentes españoles en Andorra 2019 / 2020
Infoasesoría nº 99. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1976-3. Actos Administrativos. Números del 27 al 39 e índice 3º trimestre
Pisa. La medida de los conocimientos y destrezas de los alumnos. Un nuevo marco para la evaluación
Acti/España nº 13. Actividades para la clase de español
Bibliotecas escolares ¿entre interrogantes? Ferramenta de autoavaliación. Preguntas e indicadores para mellorar a biblioteca
Tecnologías de la información: artes. Materiales didácticos. Bachillerato
Claves para trabajar la interculturalidad y la inclusión con adolescentes y jóvenes. Guía de educación intercultural para Educación Secundaria
Juegos de tablero en español. Para clases más lúdicas e interactivas
Plan de formación para profesores de español. Promoción de la lengua y cultura españolas. 2014-2015