Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados

GIMP. Aplicaciones didácticas

Recomendaciones para el uso no sexista de la lengua. Coeducación

Lengua castellana y literatura. Materiales didácticos. Bachillerato

Best Practices in Apprenticeships in Spain. 14 European Quality Indicators, 102 Regional Examples

That's English! Intermedio B1.1

Boletín de educación educainee nº 33. TALIS 2013: Estudio internacional sobre la Enseñanza y el Aprendizaje - Informe español

Presupuestos de los organismos autónomos del Ministerio de Educación y Ciencia para el año 1978

Informe trimestral de inserción laboral por familias profesionales. Tercer trimestre 2025

Primer escalafón del Magisterio Nacional Primario. Maestras, 1946. Folleto 4 (fascículo 1)

Panorámica de la educación en España