Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados

Anaquel nº 27. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal

Colección legislativa años 1948-1949

Boletín de educación educainee nº 30. ¿Qué determina la calidad de los profesores? El rol de los cursos de formación y la motivación

Los Juegos Olímpicos como recurso para la clase de ELE. Unidades de secundaria y A-level

Boletín de Seguridad de la Información nº 9

El acceso a la universidad desde las enseñanzas medias. Información 1993

Resultados de matemáticas. Tercer Estudio Internacional de Matemáticas y Ciencias (TIMSS)

Premios Sant Jordi 2008

Colección legislativa. Índices analítico y cronológico años 1940-1975

ALPHA 92. Estrategias de alfabetización