Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Materiales didácticos de biología. Guía práctica de Maturita. Secciones bilingües de Eslovaquia
Materiales para la clase de ELE 2010. Nivel A2
Estudio Internacional de Enseñanza y Aprendizaje. Talis
Professional recognition of European Union qualifications. Regulated professions and competent authorities in Spain
IEA Compass Briefs in Education Series 23
Docentes y asesores españoles en Países Bajos. Guía 2024-2025
Aprender (Necesidades educativas especiales). Educación infantil, primaria y/o secundaria
Concurso literario en español 2023 "Dale voz a la pluma". Trabajos premiados
Guía didáctica. Curso de formación en educación a distancia
Vida escolar nº 2