Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados

Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2011. Informe español

Participación educativa nº 2. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. Asociacionismo estudiantil y participación de los estudiantes

La censura durante el franquismo

20 años Consejería de Educación de España en Bulgaría. Calendario Promocional 2022

Bachillerato. Currículo del Bachillerato . Ministerio de Educación, Cultura y Deporte

Plan nacional de evaluación de la calidad de las universidades. Guía de evaluación de servicios

Revista de educación nº 85

Escuelas bilingües de primaria en Hamburgo : una experiencia intercultural en español y alemán

Profesorado visitante en Emiratos Árabes Unidos. Guía 2022-2023

Boletín de novedades nº 14. Marzo - Abril 2018. Ministerio de Educación, Cultura y Deporte