Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados

Actas del XXI seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español. El profesor de ELE en Brasil

Las necesidades educativas especiales en el niño con deficiencia motora. Guía funcional

Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1950. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 52 e índices 1º y 2º semestres

El Proyecto Viérnoles. Documento de educación ambiental

Revista de educación nº 31

Vida escolar nº 50

Policy Brief 16. El papel de la calidad del profesorado en la enseñanza de matemáticas en 4º de Primaria: testimonios de TIMSS 2015

Pirineos nº 1. Revista de la Consejería de Educación de la Embajada de España en Andorra

Formación de formadores desde la perspectiva del desarrollo local en Aragón. Experiencia nº 4. Diagnóstico para el desarrollo local de Hoya-Somontano y Gallego-Soton

El rincón del ordenador