Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Aljamía nº 26. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
PISA in Focus 117. ¿Qué podemos hacer para garantizar la igualdad de oportunidades para todo el alumnado?
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda. Mayo 2013
Ciencias de la naturaleza. Explorando los seres vivos. Las nuevas tecnologías en la Educación Secundaria
Seguridad y Medio Ambiente
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992 (Segovia)
That's English! Curso oficial de inglés a distancia. Nivel Intermedio I. Modules 5 and 6
El español en Alemania. El alemán en España
Vida escolar nº 210
Centro de Recursos de Sofía