Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Matemáticas: opción B. Secundaria obligatoria 4º curso. Materiales didácticos 1
Pruebas de la evaluación de 4º curso de Educación Secundaria Obligatoria. Curso 2018-2019
IEA Compass. Briefs in Education 10. Evaluaciones internacionales educativas a gran escala: guía breve.
Intervención educativa en autismo infantil I. Tema Cuatro: Alteraciones cognitivas
Alumnos con necesidades educativas especiales y adaptaciones curriculares. Propuesta de documento individual de adaptaciones curriculares (D.I.A.C.)
Unidad de Igualdad (Tríptico)
Boletín Informativo INEE Nº. 16 julio 2023
Revista de educación nº 309. Transversalidad en el curriculum
Boletín de novedades nº 4. Julio-Agosto 2016. Ministerio de Educación, Cultura y Deporte
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1970-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 26 e índice 1º trimestre