Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
La brújula mediática. Propuesta de situaciones de aprendizaje para el desarrollo de la AMI en Secundaria
Materiales para la enseñanza multicultural nº 25
Alba nº 046. Del 1 al 15 de Abril de 1966
Física y Química. 2º B.U.P. Vol. II
Enseñanzas iniciales: Nivel II. Ámbito de Ciencia, Tecnología y Sociedad en el Mundo Actual. Unidad 1. Descubriendo el pasado
TIMSS 2007. Guía del usuario para la base de datos internacional. Preguntas de ciencias y matemáticas. 4º curso de educación primaria
Guía del tutor. Auxiliares de conversación en España. 2021-22
Boletín de novedades nº 10. Julio-Agosto 2017. Ministerio de Educación, Cultura y Deporte
Revista de educación nº 70
Revista de educación nº 25