Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
XI Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas
Pruebas de las Evaluaciones de diagnóstico de 2.º de Educación Secundaria Obligatoria. Curso 2024-2025
Nuestras letras 1
Estadística de Asuntos Taurinos 2010-2014. Síntesis de resultados
Monográfico EPALE nº 1. Inteligencia artificial en el aprendizaje a lo largo de la vida adulta
Informe del curso 2023-2024. Servicio de atención telefónica de casos de malos tratos y acoso en el ámbito de los centros docentes del sistema educativo español (Tfno. 900 018 018)
Actividades de educación fundamental en la provincia de Badajoz
Terrorismoa Espainian. Geografia eta Historiarako. Unitate didaktikoa. DBHKO 4. Maila. Irakasleentzako liburuxka
Boletín Informativo nº 34 Junio 2022. Eurydice España - Redie
Becas. Curso 2020-2021