Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Cíceros. Recursos interactivos de lengua y literatura. Eso y bachillerato
XI Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas
Currículo de lengua y literatura españolas. Cursos III, IV y V. Secciones bilingües de Eslovaquia 2016
Colección legislativa año 1999
Memoria de actividades, enero-diciembre 2011 / Conferencia Sectorial de Cultura
Las cifras clave de la educación en Europa. 1999 - 2000
Modelos de desarrollo, explotación y análisis de calidad para la elaboración del multimedia educativo
Boletín de novedades nº 32. Marzo-Abril 2021. Ministerio de Educación y Formación Profesional
El enfoque globalizador
Vida escolar nº 203