Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados

Utilización de agentes virtuales en la navegación sobre entornos hipermedia tridimensionales

Taller de matemáticas. Secundaria obligatoria. Materiales didácticos 1

Cómo hacer inclusiva tu escuela

Colección legislativa año 1986

Calificaciones, por áreas o asignaturas en EGB, FP y BUP-COU. Curso 1992-93

Aljamía nº 9. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos

Alba nº 120. Del 1 al 15 Mayo 1969

Programa movilizador de biotecnología

Anuario brasileño de estudios hispánicos XXIII

Colección legislativa año 1954