Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados

Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1975-1. Actos Administrativos. Números del 1 al 13 e índice 1º trimestre

Infoasesoría nº 177. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo

Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1960-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 26 e índice 1º trimestre

Anuario brasileño de estudios hispánicos XVII

Materiales para la clase de ELE 2010. Nivel B2

Portfolio europeo de las lenguas = Portfolio europeu de les llengües : (12 a 18 años)

Testamento y codicilo de la reina Isabel la Católica. 12 de octubre y 23 de noviembre de 1504

Seminario sobre perfeccionamiento del profesorado

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 10 febrero 2006

Alba nº 074. Del 1 al 15 de Junio de 1967