Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
TALIS (OCDE). Estudio internacional sobre la enseñanza y aprendizaje. Informe español 2009
Observatorio de Tecnología Educativa nº 93. Moodle: enseñanza online y complemento de tus clases presenciales
La residencia de estudiantes
Colección legislativa años 1944-1945
JEFE-Vi II: Contribuciones a las Segundas Jornadas de Español para Fines Específicos de Viena. Viena, 17 y 18 de mayo de 2019
Lengua castellana y literatura I. 1º bachillerato. Bachillerato a distancia
Reconnaissance professionnelle des diplômes obtenus dans l`union européenne. Professions réglementées et autorités compétentes en Espagne
Buenas prácticas de convivencia. Premios 2006
Boletín de educación educainee nº 14. El problema del abandono temprano de la educación y la formación
El desarrollo de la educación. Informe nacional de España 2001 = Education development. Spanish national report 2001