Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Revista de educación nº 268
Revista de educación nº 372. Abril-Junio 2016
Alba nº 078. Del 1 al 15 de Agosto de 1967
Física y química. Materiales didácticos. Bachillerato
Materiales para la enseñanza multicultural nº 1
Tabaquismo y alcoholismo, un problema social : educación para la salud
Revista de educación nº 115
Infoasesoría nº 127. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Alba nº 009. Del 1 al 15 de Agosto de 1964
Proyecto Atenea: La introducción de los ordenadores en los centros educativos. Informe de evaluación = The introduction or computers in schools. Evaluators' report = L' introduction des ordinateurs dans les écoles. Rapport des evaluateurs