Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
La aventura de aprender. Cómo hacer una exposición
Miradas al concurso de teatro grecolatino 2005-2010
La actividad física y deportiva extraescolar en los centros educativos. Voleibol
Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2008. Informe español
La aventura de aprender. Cómo hacer un Laboratorio biomaker : Bioimpresión con bacterias
Geografía de España. Materiales para la enseñanza de la historia de España en secciones bilingües
Inventario artístico de Lugo y su provincia. Tomo V
Desarrollo del lenguaje en una educación intercultural. Nivel 4-6 años
Las nuevas becas. Guía informativa de las medidas de apoyo a los estudiantes universitarios
Poco a poco. Cuaderno de actividades de español 1. Nivel II