Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Temas de exámenes de grado superior de Bachillerato, latín 1959
Guía didáctica Gobierno Abierto. Educación Secundaria Obligatoria
Revista de educación nº 280. Teoría crítica y educación
La Europa de la ciencia y la tecnología política de I+D
Revista de educación nº 21
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1973-4. Actos Administrativos. Números del 40 al 53 e índice 4º trimestre
La aventura de aprender. Cómo hacer un laboratorio electrosonoro
OECD Review of policies to improve the efectiveness of resource use in schools
Revista de educación nº 225-226
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Subdirección Territorial Madrid-Oeste