Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Catálogo de la serie de Real Justicia
Programa urgente de protección del conjunto histórico-artístico de Calatayud
Tesis doctorales 1991/1992
Las prótesis auditivas. Centro Nacional de Recursos para la Educación Especial. Serie Guías
Estadística de la enseñanza en España 1990-91 : datos avance : niveles de Preescolar, General Básica y EE. Medias
Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 1986-1987
Revista de educación nº 263
25 años. Certamen jóvenes investigadores 1988 - 2012
Problemas modernos de Ciencias Naturales. Estudios Monográficos. Perspectivas genéticas
La red Europea de Escuelas Promotoras de la Salud