Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
PIRLS 2016. Marco de la evaluación
Flamenco con MOS. Música. ESO y bachillerato
Boletín informativo nº 3 Marzo 2018. Eurydice España - rediE
Acrónimos de I+D en Europa
Alba nº 084. Del 1 al 15 de Noviembre de 1967
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1966-4. Resoluciones Administrativas. Números del 79 al 104 e índice 4º trimestre
Informe sectorial nº 5. Variación datos de las Familias Profesionales. Profesionales en activo
Portfolio europeo de las lenguas. 12 a 18 años
Colección legislativa año 1997
Revista de educación nº 191