Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados

Educación física. Secundaria obligatoria 3º curso. Materiales didácticos 1

Informe 2008: objetivos educativos y puntos de referencia 2010

Boletín Oficial del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte año 2015. Actos Administrativos. Números del 1 al 4.

Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1974-2. Actos Administrativos. Números del 13 al 25 e índice 2º trimestre

Infoboletín nº 53. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos

La educación y el proceso autonómico. Volumen VII

Infoasesoría nº 122. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo

Actas y simposios: innovación en la enseñanza de la lengua y la literatura

Electricidad y electrónica. Monografías profesionales

Vida escolar nº 20