Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Centro de Recursos de Estocolmo
Contrastes. Módulos 7º, 8º y 9º
Vida escolar nº 177-178
Mis unidades de español. Primer cuatrimestre. B2.1. ALCE
Actividades didácticas de/en español nº 5
Proyecto para la reforma de la enseñanza. Educación infantil, primaria, secundaria y profesional. Propuesta para debate
Revista de educación nº 141
Colección legislativa año 1978
Historia de Hungría
Revista de Formación Profesional. Separata nº 1. Programas de Primer Grado