Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
El medio escolar y prevención de las drogodependencias. Manual de actividades (ciclo 6-12 años)
Boletín Informativo INEE Nº. 24 enero 2025
Revista de educación. Índice 1962-1963
Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2010. Informe español
Balcón nº 3. Boletín de la Consejería de Educación en Marruecos
Guía de centros docentes I. Álava - Burgos. 1- Marzo-1979
Segóbriga. Guía del conjunto arqueológico
ED@D - Enseñanza digital a distancia. 4º ESO
Infoasesoría nº 123. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Yo te diré... nº 5. Revista digital de la Asesoría de Educación en Filipinas