Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Nuevo sistema educativo
Revista de educación nº 386. Octubre-Diciembre 2019
Colección Legislativa año 2011.
Aprendizaje para la sostenibilidad en Europa: Creando competencias y apoyo a docentes y centros educativos
J. Torres-García, 1874-1949 : exposición antológica : salas altas del Museo Español de Arte Contemporáneo, Madrid, abril-mayo 1973
Formación profesional a distancia. Supuesto práctico. Ciclo formativo de grado medio. Gestión administrativa
Revista de educación nº 17
El sistema educativo español. 2002
Balcón nº 3. Boletín de la Consejería de Educación en Marruecos
Inauguración Teatro Nacional Ivan Nazov. Representaciones Teatro de la Academia Nacional de las Artes Escénicas y la Cinematografía NATFIZ. ¡Mucho teatro, mucha educación, mucho español!