Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Boletín de novedades nº 12. Noviembre-Diciembre 2017. Ministerio de Educación, Cultura y Deporte
redELE nº 28. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
Evacuación y traslado de pacientes. Ciclo formativo: Emergencias Sanitarias
Revista de educación nº 38
Catálogo de publicaciones 2023. Novedades
Problemas modernos de Ciencias Naturales. Estudios Monográficos. Perspectivas genéticas
IEA Compass Briefs in Education 22. Hambre y entorno de aprendizaje
Orientaciones para la educación del niño con deficiencias auditivas
Tecla nº 3/2017. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Alba nº 151. Del 15 al 30 de Agosto de 1970