Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Alba nº 001. Del 1 al 15 de Abril de 1964
Boletín de noticias nº 44
Universidad. Escalafón de catedráticos numerarios. 1961
Auxilio para auxiliares. Propuestas didácticas para las clases de conversación de español 2017
Boletín de educación educainee nº 51. PISA 2015. Informe español
Actas del II seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. Especial atención a la traducción
Vida escolar nº 215
Matemáticas. Secundaria obligatoria. Materiales didácticos 1
IV Catálogo de buenas prácticas municipales en la prevención e intervención frente al absentismo y el acoso escolar
Píldoras en español. Canciones y poesías para que tu español mejore