Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Participación educativa. Revista del Consejo Escolar del Estado. Vol. 10/ nº 13 /2023. Participación del alumnado: voces y experiencias
Alba nº 097. Del 16 al 31 de Mayo de 1968
Un mundo de literatura en español
redELE nº 14. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
El acceso a la universidad desde las enseñanzas medias. Información 2000
Estadística de los establecimientos de enseñanza. Volumen VII. Curso 1944-45
Boca Bilingüe nº 5. Revista de cultura en español y portugués
España. Summer courses 2016. Lenguage and culture courses at spanish universities
Museo de ciencias Naturales
Revista de educación nº 274