Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
€7,40Libros relacionados
La respuesta educativa a los alumnos superdotados y/o con talentos específicos
Formación profesional. Industrias alimentarias. Grado medio. Grado superior
Ciencias de la naturaleza. Secundaria obligatoria. Materiales didácticos 1
Museo de los Concilios de Toledo y de la Cultura Visigoda
Infoasesoría nº 173. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Octubre 2011
Coeducar en el amor y la sexualidad y otros proyectos. Iniciativas de Organismos de Igualdad y Administraciones Educativas
Coordinador o coordinadora de bienestar y protección en la comunidad escolar
Vida escolar nº 187 - 188
Programa XXIII Festival Nacional de Teatro Escolar en Español 2023