Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
€7,40Libros relacionados
Guía para auxiliares de conversación españoles en Austria. Curso 2015-2016
Vida escolar Nº 106-107
Anaquel nº 37. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal
Boletín de educación educainee nº 48. Jornada 75º Aniversario de la Revista de Educación
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1969-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 26 e índice 1º trimestre
Enseñanzas iniciales: Nivel I. Ámbito de Comunicación y Competencia Matemática. Lengua castellana 3. Manuela y sus películas
Educación física. Materiales didácticos. Bachillerato
Alumnos con necesidades educativas especiales y adaptaciones curriculares. Propuesta de documento individual de adaptaciones curriculares (D.I.A.C.)
Materiales para la reforma. Educación Secundaria Obligatoria. Materias optativas y temas transversales (Cajas rojas)
Actividades I+D+I 2006. Instituto Nacional de Investigación y Tecnología Agraria y Alimentaria