Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
€7,40Libros relacionados
Textos para las secciones españolas en Italia
Cuadernos de Rabat 38/2022
Boletín de educación educainee nº 59. TALIS 2018. Volumen II. Colaboración docente
V Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas (vol. I)
Formación para profesores de español. Promoción de la lengua y cultura españolas. Bélgica y Luxemburgo, curso 2012/2013
Revista de educación nº 201
Boletín informativo nº 27 Abril 2021. Eurydice España - rediE
Revista de educación nº 152
Revista de educacion nº 405. Julio-Septiembre 2024
Revista de educación nº 358. Equidad y diversidad en la Educación Obligatoria