Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Colección legislativa año 1983
Publicaciones de la Dirección General de Bellas Artes
Actividad física y salud. Guía para padres y madres
Revista de educación nº 381. July-September 2018
Datos y cifras de la enseñanza en España 1970. Vol. I
Ley orgánica de educación (LOE). Enseñanzas mínimas. Educación infantil, primaria y secundaria
Infoasesoría nº 123. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Revista de educación nº 391. January-March 2021
Revista de educación nº 350. La formación de profesores de educación secundaria
Mi guía para el español en bachillerato. (Todas las ramas). Noviembre 2015