Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Noviembre 2009
Voces hispanas nº 10. Revista de la Consejería de Educación en Australia
Programas educativos de participación territorial
Enlace nº 81. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Espiral nº 7. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria
Participación educativa. Revista del Consejo Escolar del Estado. Segunda época. Vol. 1 / Nº 1 / 2012. La investigación sobre el cerebro y la mejora de la educación
Historia. Materiales didácticos 2. Bachillerato
Boletín de Seguridad de la Información nº 7
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1967-2. Resoluciones Administrativas. Números del 27 al 52 e índice 2º trimestre
Calificaciones, por áreas o asignaturas, en EGB, FP y BUP-COU. Curso 1990-91