Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Homologation du baccalauréat et accès à l'université espagnole
Colección legislativa año 1957
Sello europeo a la innovación en la enseñanza y aprendizaje de la lenguas extranjeras : Premios 2001
Boca Bilingüe nº 10 y 11. Revista de cultura en español y portugués
Infoboletín nº 74. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Cuaderno de orientación F.P. I
Bibliotecas escolares. Formación en red (CD ROM)
Educación bilingüe: tendencias educativas y conceptos clave = Bilingual education: educational trends and key concepts
Aprendizaje para la sostenibilidad en Europa: Creando competencias y apoyo a docentes y centros educativos
¡Leyendo! App (IOS) y (Android)