Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Catálogo de equipo y material didáctico normalizado para Formación Profesional
España. El desarrollo de la educación 1977-78 y 1978-79. Informe a la 37 reunión de la Conferencia Internacional de a Educación. Ginebra, julio 1979 = Spagne. Developpment de l`education en 1977-78 et 1978-79. Rapport pour la 37 Réunion de la Conference I
Revista de educación nº 109
Colección legislativa año 1953
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 10 febrero 2006
Tecla nº 2/2023. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Lengua extranjera II: inglés. Materiales didácticos. Bachillerato
ICCS 2009. Estudio internacional de civismo y ciudadanía. IEA. Informe español
Formación profesional. Madera, mueble y corcho. Grado medio. Grado superior
Versos y Estrofas