Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
That's English! Curso oficial de inglés a distancia. Nivel intermedio II. Modules 7 and 8
Antártida Educa ¡va al cole! Guía educativa
El español como lengua extranjera en Portugal II: retos de la enseñanza de lenguas cercanas
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1969-4. Resoluciones Administrativas. Números del 79 al 104 e índice 4º trimestre
Campus de excelencia internacional. Presentación de los proyectos seleccionados convocatoria CEI 2011. Proyectos aprobados convocatoria CEI 2009
Revista de educación nº 291. Formación general. Conocimiento escolar y reforma educativa (I)
Las necesidades educativas especiales en el niño con deficiencia motora. Tema tres: adaptaciones para la evaluación
Colección legislativa año 1961
Datos y cifras de la enseñanza en España 1964
Actas 6º Congreso Mundial de Educación Educa 2023. A Coruña 2 - 4 marzo 2023