Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Alba nº 150. Del 1 al 15 de Agosto de 1970

El ordenador en Lengua y Literatura Española. Proyecto de la fase de extensión. Curso 1993-1994

Revista de educación nº 19

Dibujo técnico. Materiales didácticos. Bachillerato

Escuela Iberoamericana de Archivos. Experiencias y Materiales. Metodología para la identificación y valoración de fondos documentales

Red digital nº 5. Revista de tecnologías de la información y comunicación educativas

El mundo estudia español. 2006

XIV Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas

La educación y el proceso autonómico. Volumen X

Boletín Oficial del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes. Año 1935. Marzo. Números del 28 al 40