Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Trabajos reunidos de Severo Ochoa 1928-1975

Cursos de lengua y cultura para extranjeros en España 1992/93

Mis unidades de español. Primer cuatrimestre. B1.2. ALCE

Guía de centros docentes II Marzo-1979. Cáceres-Huelva

Curso de Orientación Universitaria

Vida escolar nº 215

Gestión de la pequeña y mediana empresa. Compra-venta artículos 3

Estudio Internacional sobre Educación Cívica y Ciudadana. ICCS

Acti/España nº 2. Revista de auxiliares de conversación de español. Actividades para la clase de español

Reforma Educativa- Legislación