Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Revista de educación nº 91
Infoasesoría nº 139. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
La actividad física y deportiva extraescolar en los centros educativos. El alumnado con discapacidad. Una propuesta de integración (I)
Plan provincial de formación del profesorado, curso 1991-1992. (Badajoz)
Boletín Oficial del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes. Año 1935. Octubre. Números del 119 al 133
Boletín de Seguridad de la Información nº 13
La educación secundaria en la Unión Europea: estructuras, organización y administración. 1997
La vida moral y la reflexión ética. Secundaria obligatoria 4º curso. Materiales didácticos 1
Ley orgánica de ordenación general del sistema educativo (LOGSE)
Premios a la Acción Magistral 2016