Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Vaquero. Exposición antológica
Maletas Viajeras (Folleto)
Plan Nacional de Investigación Científica, Desarrollo e Innovación Tecnológica. 2004-2007. Volumen II: Áreas prioritarias
Construyendo salud. 2º año. Promoción del desarrollo personal y social. Diario de la implantación
Vida escolar nº 81 - 82
La informática en la educación escolar en Europa. Informe Eurydice
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Cultura año 2000. Actos Administrativos. Números del 1 al 12 más 4 números extraordinarios
Revista de educación nº 229
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Febrero 2013
Actividades didácticas de/en español nº 2 - 30 de junio 2012