Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Espiral nº 31. Revista de educación y didáctica del español 31/2023
¿Qué puedes hacer tú por el medio ambiente?
Directores de Centros Docentes en la Unión Europea
Revista de Bachillerato nº 4. Octubre - Diciembre 1977
Boletín informativo nº 19 Octubre 2019. Eurydice España - rediE
Seguridad y Medio Ambiente
Guía para docentes y asesores españoles en Australia, Filipinas y Nueva Zelanda 2018
Menéndez Pelayo. Cien años después. Actas del Congreso Internacional
Anuario brasileño de estudios hispánicos XXVII
That's English! Intermedio B2.1