Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

La movilidad del personal de educación superior. Políticas y programas nacionales. Informe de Eurydice

España. El movimiento educativo durante el año escolar 1965-1966

Programa sectorial de promoción general del conocimiento 1988: proyectos de investigación y otras acciones

La protección escolar indirecta en la enseñanza privada ALUMNOS GRATUITOS EXTERNOS EN CENTROS DE ENSEÑANZA PRIVADOS

Aplicaciones educativas con Hot Potatoes. Formación en Red. (2011)

Infoasesoría nº 178. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo

Materiales para docentes. Aprender salud y promoción de la salud en las escuelas. Conceptos claves y actividades. Octubre 2019

Boletín de novedades nº 29. Septiembre-Octubre 2020. Ministerio de Educación y Formación Profesional

Bibliotecas escolares "entre comillas". Estudio de casos: buenas prácticas en la integración de la biblioteca en los centros educativos

Infoboletín nº 59. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos