Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Catálogo de Publicaciones Ministerio de Educación y Cultura 1999. Volumen (I). Área de Educación
Mediterráneo nº 4. Revista de la Consejería de Educación en Italia, Grecia y Albania
Libros autorizados para Formación Profesional
Boletín de educación educainee nº 31. Los resultados españoles en la competencia de resolución de problemas en PISA
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Noviembre 2008
Anuario brasileño de estudios hispánicos VI
Formación Profesional de Primer Grado. Guía de centros de Formación Profesional de Primer Grado existentes en Madrid-Capital y Provincia
Introducción a la Geografía para secciones bilingües de Rusia
Indicadores del sistema español de ciencia y tecnología 2004
Videocine en las ciencias sociales