Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Cuadernos de Italia y Grecia nº 3. Programas de promoción y apoyo a las enseñanzas de español lengua extranjera

Cursos para extranjeros en España 1980-81

Alumnes amb necessitats educatives especials i adaptacions curriculars

IX Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas

Instalaciones electrotécnicas. Grado superior

Ciencias de la tierra y del medio ambiente. Materiales didácticos. Bachillerato

Ángel Ferrant

Explotaciones agrícolas intensivas. Grado medio

Proceso de elaboración de cartón ondulado. Artes gráficas. Formación profesional

Proyecto Globes 2: Vivir la tierra. Unidades Didácticas para Educación Secundaria. 6 La industria