Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Repertorio de hispanistas en Hungría
Spaans in Nederland. Gids voor Cultuur en Onderwijs
Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education
Language Assistants Guide. Language Assistants in Spain | 2023-2024
Boletín de novedades nº 46. Julio-Agosto 2023. Ministerio de Educación y Formación Profesional
Revista de educación nº extraordinario año 2009. Educar para el desarrollo sostenible
Música. Secundaria obligatoria. Materiales didácticos 1
Investigaciones en curso pertenecientes al Plan Nacional 1979 (IX) de la red INCIE-ICEs
Intervención del Señor Ministro de Educación y Ciencia en sesión informativa ante las Cortes Españolas. Madrid, 10 de febrero de 1975
Las ayudas públicas a los estudiantes y el derecho fundamental a la educación. Fundamento y principios constitucionales del sistema estatal de becas y ayudas al estudio