Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Lengua extranjera: inglés. Materiales didácticos. Bachillerato
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Formación Profesional año 2019. Actos Administrativos. Números del 1 al 4
Marco general de las evaluaciones del sistema educativo: Evaluaciones de diagnóstico. Anexo de competencias específicas de Conocimiento del Medio Natural, Social y Cultural, Geografía e Historia, Biología y Geología y Física y Química
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1971-4. Resoluciones Administrativas. Números del 79 al 104 e índice 4º trimestre
Tinta China nº 0
Alba nº 028. Del 15 al 31 de Mayo de 1965
Colección legislativa años 1946-1947
Liceo español "Luis Buñuel". Sistema educativo español
Calificaciones, por áreas o asignaturas, en EGB, FP y BUP-COU. Curso 1991-92
Alba números 56 y 57. Del 1 al 15 y del 15 al 30 de Septiembre de 1966