Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Revista de educación nº 397. July-September 2022
Educación y desarrollo de la tolerancia. Programas para favorecer la interacción educativa en contextos étnicamente heterogéneos. III Investigación
Biología. Materiales didácticos. Bachillerato
Los símbolos Bliss, en preescolar
Alba nº 121. Del 15 al 30 de Mayo de 1969
Premio Erasmus un millón
Danzas para educar. Unidad didáctica: Danza "Indo EU" (Portugal)
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 20 octubre 2006
Un recorrido por la Expo del agua y el desarrollo sostenible Propuesta didáctica para la educación primaria. Guía para el profesorado
Ornitología y conservación de la naturaleza hoy