Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Boletín de educación educaINEE nº 75. PIRLS 2021. Resultados en comprensión lectora
Matemáticas I. 1º bachillerato. Bachillerato a distancia
Anaquel nº 34. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal
Vida escolar nº 202
El sistema educativo español. 1996 (resumen)
Evaluación de la enseñanza y el aprendizaje de la lengua inglesa. Educación primaria 1999. Avance de resultados
La educación y el proceso autonómico (1985)
Programación. Secundaria
Tecla nº 2/2020. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
La didáctica del español actual: tendencias y usos. Vol. 1: análisis del discurso oral y escrito del español actual