Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

That's English! Avanzado C1.2

Guía para docentes y asesores españoles en Francia

Catálogo de publicaciones, 2005

Enlace nº 72. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia

Formación profesional. Hostelería y turismo. Grado medio. Grado superior

L.O.G.S.E. Ley orgánica de ordenación general del sistema educativo

Instituciones y centros de investigación y desarrollo. Plan nacional de I+D

Síntesis y visualización de la voz y el habla

Alp.es nº1. Revista de la Consejería de Educación en Suiza

Boletín de novedades nº 47. Septiembre-octubre 2023. Ministerio de Educación y Formación Profesional