Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

PISA in Focus 96. ¿Cómo se relacionan las políticas de elección de centro con la diversidad social en los centros educativos?

Cuaderno de actividades de historia y geografía III. Secciones bilingües con lengua española en la República Checa

Enseñanzas iniciales: Nivel I. Ámbito de Comunicación y Competencia Matemática. Matemáticas 1. Administro mi casa

Antología de textos literarios II. (Siglos XVIII, XIX, y XX)

Profesorado visitante en Emiratos Árabes Unidos. Guía 2022-2023

Programación didáctica de ESPA. Programaciones didácticas. Nivel I - Módulo II. Ámbito científico tecnológico

Marco europeo para la competencia digital de los educadores. DigCompEdu

La formación profesional específica y la garantía social

Intelex. Manual de referencia. Proyecto LAO (Logopedia Asistida por Ordenador)

Escritura de mujeres. Centro de Educación de Personas Adultas DAROCA. Material de aula de educación de personas adultas