Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
España y sus Comunidades Autónomas
El terrorismo en España. Unidad didáctica para Geografía e Historia. 4º ESO. Cuadernillo para el alumnado
¿Qué tendría la manzana de Eva? Propuesta didáctica en educación para el desarrollo sobre género. Colegio Ntra. Señora de Fátima
Boletín Oficial del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes. Año 1924. Segundo semestre. Números del 53 al 105
España: El medio ambiente
Boletín Oficial del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes. Año 1927. Segundo semestre. Números del 52 al 104
Boletín de educación educainee nº 7. La calidad de los directores
Memoria de actividades. Consejo de Universidades. 2000-2001
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1946-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 25 e índice 1º semestre
La Inspección de Educación: régimen jurídico