Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Enlace nº 114. Boletín de la Consejería de Educación en Polonia
Alba nº 008. Del 16 al 31 de Julio de 1964
Infoboletín de Países Bajos nº 13. Boletín de información sobre la enseñanza del español
Tica Tico. Los misterios del agua
Revista de educación nº 149
La lucha contra el fracaso escolar: un desafío para la construcción europea
Formación profesional a distancia. Contabilidad general y tesorería. Ciclo formativo de grado medio. Gestión administrativa
Enlace nº 117. Boletín de la Consejería de Educación en Polonia
Materiales curriculares de lengua árabe. Educación infantil: 3 años. Libro del alumno. La primavera y los animales. El cuerpo, la salud y la alimentación. El verano
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1991-3. Actos Administrativos. Números del 26 al 39 más 1 número extraordinario