Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

La aventura de aprender. Cómo hacer futuros

Materiales para la clase de ELE 2012. Nivel A1

El español lengua de comunicación profesional. Artículos seleccionados del V Congreso Internacional de Español para Fines Específicos (CIEFE)

Proyectos curriculares. Del currículo a la práctica del aula. Educación Primaria

Papeles para el debate nº 3

Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1979-3. Actos Administrativos. Números del 27 al 39 más 1 número extraordinario e índice 3º trimestre

Alba nº 124. Del 1 al 15 de Julio de 1969

El sistema de investigación educativa en España

Instituto Nacional de ciencias de la educación

Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2009. Informe español