Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Educación permanente de adultos. Posibilidades de estudio y promoción cultural

Mosaico nº 43. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español

Concurso literario en español 2020 "Dale voz a la pluma". Trabajos premiados

Datos y cifras de la enseñanza en España 1978

Accesibilidad, TIC y educación

Multimedia. Introducción. Formación en red

Educación física. Secundaria obligatoria. Materiales didácticos 1

El bienestar de los estudiantes. Resultados de PISA 2015. Informe español

Revista de educación nº 333. La autonomía de los centros escolares

Enseñanzas iniciales: Nivel I. Ámbito de Desarrollo e Iniciativa Personal y Laboral. Unidad 3. Uno más uno son...cinco