Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Materiales quinto centenario nº 1. El contacto cultural
La formación en centros de trabajo
Balcón nº 6. Boletín de la Consejería de Educación en Marruecos
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Cultura año 1999-1. Actos Administrativos. Números del 1 al 4 más 4 números extraordinarios
Guía para docentes y asesores españoles en China 2016
Alimentación saludable. Guía para las familias
PISA 2022. Programa para la Evaluación Internacional de los Estudiantes. Informe español
Estadística 2015. Encuesta de hábitos deportivos en España. Síntesis de resultados
La educación y el proceso autonómico. Volumen XV
Boletín de novedades nº 5. Septiembre-Octubre 2016. Ministerio de Educación, Cultura y Deporte