Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Profesorado visitante en Estados Unidos. Guía 2024-2025
Auxiliares de conversación en España
PISA in Focus 82. ¿Cómo se comparan el rendimiento y el bienestar del alumnado de origen inmigrante entre países?
Sociedad, cultura y educación
Alimentación saludable. Guía para el profesorado
Vida escolar nº 8
Formación profesional a distancia. Gestión de la compraventa. Ciclo formativo de grado superior. Gestión comercial y marketing
Anaquel nº 3. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Portugal
Revista de Educación Nº 398. Octubre - Diciembre 2022
Cuadernos de Italia y Grecia nº 5. Programas de promoción y apoyo a las enseñanzas de español lengua extranjera