Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

La cueva del asno : Los Rábanos. Soria

El enfoque globalizador

Latín II. 2º bachillerato. Bachillerato a distancia

Informe sobre la agenda y mapa de actualidad en el tratamiento informativo de los medios de comunicación social en relación con la educación

Guía de la Concejalía de Educación. Manual de consulta 2012

Oddzialy dwujezyczne z jezykiem hiszpanskim w Polsce wraz z programami uzupelniajacymi. Secciones bilingües de español en Polonia y sus programas complementarios

Revista de educación nº 352. Las TIC en la educación obligatoria: de la teoría a la política y la práctica

Obras de teatro escolar en español nº 4

Boletín de educación educainee nº 34. TALIS 2013: Estudio internacional sobre la Enseñanza y el Aprendizaje - Informe internacional

Biosfera. Ciencias de la naturaleza. ESO y bachillerato