Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Revista de educación nº 358. Equidad y diversidad en la Educación Obligatoria

Boletín de Seguridad de la Información nº 15

Tinta China nº 19. Revista de la Consejería de Educación en China

Les sections internationales espagnoles. Une offre éducative espagnole dans un milieu d'excellence scolaire, de pluralité sociale et d'ouverture linguistique

Informe final del estudio de evaluación externa del Proyecto Mentor realizado por ISDEFE

Anaquel nº 20. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal

El acceso a la universidad desde las enseñanzas medias. Información 1999

Reconnaissance professionnelle des diplômes obtenus dans l`union européenne. Professions réglementées et autorités compétentes en Espagne

Libros autorizados para Formación Profesional

La actividad física y deportiva extraescolar en los centros educativos. Fútbol