Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Diciembre 2006
Acuerdo M.E.C. / C.E.O.E. de colaboración en Formación Profesional 1982
Materiales para la reforma. Educacion Secundaria. Optativas. Taller de astronomía
EDIF 67. ¿Por qué es importante el Objetivo de Desarrollo Sostenible (SDG4) en los países de la OCDE?
Boletín Oficial del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte año 2001. Actos Administrativos. Números del 1 al 4 más 7 números extraordinarios
Catálogo de ofertas formativas de grado B del Sistema de Formación Profesional
IEA Compass Briefs in Education Series 23
Revista de educación nº 364. Abril - Junio 2014
Revista de educación nº 154
Acción educativa española en el exterior. Estadísticas 1996-1997