Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Cien años de educación en España. En torno a la creación del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes

Materiales para la enseñanza multicultural nº 27

AVE II. Curso de español para secciones bilingües

Boletín Oficial del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes. Año 1935. Febrero. Número del 16 al 27

Materiales curriculares de CC.SS - Geografía e Historia. Primaria

El bienestar de los estudiantes. Resultados de PISA 2015. Informe español

Arquitectura escolar. Instrucciones y planos modelos para escuelas graduadas de 6 o de 12 secciones

Infoboletín nº 76. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos

Bones pràctiques d`educació per al desenvolupament sostenible. Sembrant llavors en un ambient ecosostenible amb totes les fortaleses de la comunitat educativa!

Anuario brasileño de estudios hispánicos XIV