Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Alba nº 090. Del 1 al 15 de Febrero de 1968
Construcción de edificios para centros oficiales de enseñanza media instrucciones para la redacción de proyectos
Antología. Textos literarios para Maturita II. Secciones bilingües de Eslovaquia
Metodología para la definición de las titulaciones profesionales (desarrollo del sistema de profesionalidad de la LOGSE)
Gracias y desgracias del Teatro Real (Abreviatura de su historia)
Archivo Histórico del Reino de Galicia. Guía del investigador. La Coruña
II Jornadas aragonesas de educación para la salud. Huesca, 23, 24 y 25 de junio. 1994. Actas
Andrés Segovia
Office pour l`Éducation de l`Ambassade d`Espagne
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1993-1994. Dirección Provincial de Albacete