Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Currículo de lengua española para secciones bilingües en Rusia. Segundo curso

Archivo Histórico Nacional. Sección de Ultramar. Volumen I. Inventario de la serie Gobierno de Puerto Rico

Enseñanzas iniciales: Nivel I. Ámbito de Ciencia, Tecnología y Sociedad en el Mundo Actual. Unidad 1. Prevenir para vivir mejor

Vida escolar nº 66

Guía para proyectar y construir escuelas infantiles

El ordenador en Matemáticas. Proyecto de la fase de extensión. Curso 1993-1994

Revista de Educación nº 409. July-September 2025. Repetition and school dropout. Policies for the frontiers of education systems

Boletín de novedades nº 42. Noviembre-Diciembre 2022. Ministerio de Educación y Formación Profesional

Infoasesoría nº 152. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo

La ruta pictórica de Luís de Morales