Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Anaquel nº 29. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal
Revista de educación nº 278. Enseñanza de las ciencias
Revista de educación nº 400. Abril - Junio 2023. Construcción de políticas y generación de conocimiento en educación
Leer.es. Enero 2012: Saber mirar. Nuevas alfabetizaciones. Alfabetización digital. Lectores críticos y creativos
Revista de educación nº 333. La autonomía de los centros escolares
Estadística del gasto público en educación. Presupuesto inicial años 1985 a 1993
Revista de educación nº 223-224
Vida escolar nº 102
Catálogo Nacional de Cualificaciones Profesionales
Intervención educativa en autismo infantil I. Tema Nueve: Tratamiento motriz