Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Estudios en España I. Nivel no universitario. Año 1985
Carpetas de educación de adultos nº 3. Desde la mujer
Boletín de educación educainee nº 28. Estrategia Educación Y Formación 2020: seguimiento y monitorización 2013
Boletín de noticias nº 55
La Inspección de Educación. Teoría crítica y práctica comprometida
Electrotecnia. 2º de bachillerato. Bachillerato a distancia
El alumnado gitano en secundaria: un estudio comparado
La prensa escrita, recurso didáctico
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1976-2. Actos Administrativos. Números del 14 al 26 e índice 2º trimestre
Estadística de los establecimientos de enseñanza. Volumen I. Institutos de Segunda Enseñanza. Curso 1932-1933