Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Formación profesional. Vidrio y cerámica. Grado medio. Grado superior
El Monasterio de San Lorenzo el Real de El Escorial
Pido la palabra: método de lengua y cultura españolas. Libro 2 (edición 1996)
Boletín de educación educainee nº 27. Análisis desagregado de los resultados de España en PISA
La educación abierta y a distancia en España
Investigaciones en curso pertenecientes al Plan Nacional 1978 (VIII) de la Red INCIE-ICEs
La promoción de la diversidad y la inclusión en los centros educativos de Europa
La educación y el proceso autonómico. Volumen V
Vida escolar nº 44 - 45
Las cifras clave de la educación en la Unión Europea 1997