Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Evaluación de actividades de formación
El altavoz nº 6. Boletín electrónico de la Consejería de Educación en El Reino Unido e Irlanda
Portfolio europeo de las lenguas. 12 a 18 años
Primer escalafón de maestros de escuelas nacionales. Primer folleto 1
Alba nº 104. Del 1 al 15 de Septiembre de 1968
Infoasesoría nº 171. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Utilización de agentes virtuales en la navegación sobre entornos hipermedia tridimensionales
Vida escolar nº 145-146
Becas. Curso 2020-2021
Diez canciones actuales para conectar con los clásicos literarios