Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
El acceso a la universidad desde las enseñanzas medias. Información 1996
Matemáticas aplicadas a las ciencias sociales I. 1º bachillerato. Bachillerato a distancia
S.P.P.O.
Colección legislativa año 2005
IEA Compass Briefs in Education. Nº 9
Producción de alimentos
SSES. Estudio sobre las Competencias Sociales y Emocionales (Folleto)
Revista de educación nº 264
Participación educativa nº 15. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. El éxito en la enseñanza obligatoria
Banco de imágenes y sonidos