Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Mosaico nº 27. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español
The white paper for the reform of educational system
Estudiar en la universidad española
Guía para docentes y asesores españoles en Marruecos y Túnez
Materiales para la reforma. Educación Secundaria Obligatoria. Proyecto curricular
Boletín de educación educaINEE nº 75. PIRLS 2021. Resultados en comprensión lectora
Hendere y el derecho a la educación: los ODS en la escuela. Descubre los ODS con Hendere. Materiales didácticos del proyecto
Cursos de lengua y cultura para extranjeros en España. 1993/94
Alp.es nº1. Revista de la Consejería de Educación en Suiza
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Mayo 2007