Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Boletín de educación educainee nº 61. PISA 2018. Competencia financiera. Rendimiento de los estudiantes
Comunicación audiovisual. Materiales didácticos. Bachillerato
Inmigración: diversidad cultural, desigualdad social y educación
Teoría de la conmutación
Distrito compartido. Curso académico 1995/96. Limites de admisión. Alumnos de nuevo ingreso. Enseñanzas del sistema universitario público
Materiales nº 14. Alimentos de España
Actas del congreso estatal de formación del profesorado "Conectando Redes" Junio 2010
Concursos nacionales 1971 : Salas de exposiciones de la Dirección General de Bellas Artes (vol. 2)
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Cuenca
Guía didáctica Gobierno Abierto. Educación Secundaria Obligatoria