Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Inglés I. 1º bachillerato. Bachillerato a distancia
Vida escolar Nº 91
Leyendas de la Amazonía brasileña
Política universitaria 74-75 : discurso del Ministro de Educación y Ciencia ante la Junta Nacional de Universidades en su sesión del 30 de septiembre de 1974
Ley orgánica de educación (LOE). Enseñanzas mínimas. Educación infantil, primaria y secundaria
Estadística de los establecimientos de enseñanza. Volumen VI. Curso 1943-44
Proyecto Globes 2: Vivir la tierra. Unidades Didácticas para Educación Secundaria. 7 El comercio
Guía del auxiliar. Auxiliares de conversación en España. 2019-20
Informe final del estudio de evaluación externa del Proyecto Mentor realizado por ISDEFE
Espiral nº 20. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria