Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Boletín Informativo INEE Nº. 20 abril 2024
Materiales para la reforma. Educacion secundaria. Optativas. Educación para la salud. Educación sexual
Documento de consenso sobre recomendaciones para una escolarización segura del alumnado alérgico a alimentos y/o látex
Cuadernos de Italia y Grecia nº 7. Programas de promoción y apoyo a las enseñanzas de español lengua extranjera
La educación y el proceso autonómico (1985)
Propostes de millora. Informe sobre l'estat i situació del sistema educatiu. Curs 2009/2010 = Propuestas de mejora. Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 2009/2010
Alba nº 020. Del 16 al 31 de Enero de 1965
El mundo de Fantasmín. Recursos interactivos para educación infantil
Boletín informativo nº 16 Junio 2019. Eurydice España - rediE
Boletín de educación educainee nº 59. TALIS 2018. Volumen II. Colaboración docente