Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Marco de Competencia Global. Estudio PISA. Preparar a nuestros jóvenes para un mundo inclusivo y sostenible. PISA 2018
¿Universidad sin clases? Condiciones de vida de los estudiantes universitarios en España (Eurostudent IV)
Otros pueblos, otras culturas. Música y juegos del mundo. Educación primaria
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1977-2. Actos Administrativos. Números del 14 al 26 más 1 suplemento y 1 número extraordinario
Boletín informativo nº 3 Marzo 2018. Eurydice España - rediE
Vida escolar nº 38
Relaciones
Formación profesional a distancia. Solados y alicatados
Red Mediterránea. BIE. Evaluación de reformas. Jornadas
Ley orgánica de educación (LOE). Enseñanzas mínimas. Educación secundaria