Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Infoboletín de Países Bajos nº 2. Boletín de información sobre la enseñanza del español
Profesorado Visitante en Estados Unidos. Guía 2023-2024
Infoasesoría nº 119. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Plan de resolución de conflictos en el ámbito escolar. Servicios socioculturales y a la comunidad. Formación Profesional
Revista de educación nº 116
Revista de educación nº extraordinario año 1996. Conmemorativo de los primeros trescientos números de la revista
Docentes y asesores españoles en el Reino Unido e Irlanda. Guía 2025 y 2026.
Sección Nobleza del Archivo Histórico Nacional
Programa de construcciones escolares 1981. Extremadura
Materiales para el aula de español