Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
That's English! Intermedio B1.2
PISA in Focus 114. Cómo influyen los aspectos socioeconómicos en el alumnado que estudia por su cuenta: claves de la pérdida de aprendizaje por la COVID-19
Estadística universitaria. Avance curso 2004-2005
Cuadernos de Rabat nº 15. Las destrezas y su tratamiento en los nuevos programas. Inteligencias múltiples en la clase de ELE
Cuadernos de Rabat nº 1. Material didáctico para la clase de español lengua extranjera
Revista de educación nº 397. July-September 2022
Cuaderno de actividades de historia y geografía IV. Secciones bilingües con lengua española en la República Checa
Cuestionarios de formación profesional. Segundo grado
La formación en las Escuelas de Segunda Oportunidad (E2O) acreditadas en España: perfil, trayectoria y condiciones de éxito de las y los jóvenes
Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2022. Informe español