Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
El vídeo en Lengua y Literatura. Proyecto de la fase de extensión. Curso 1993-1994
Revista de educación nº 334. Temas actuales de enseñanza
Plan provincial de formación del profesorado, curso 1991-1992. (Badajoz)
Tumbos del monasterio de Sobrado de los Monjes. Volumen I
Introducción al lenguaje científico. Cuaderno de actividades de aprendizaje y vocabulario. Secciones bilingües con lengua española en la Republica Checa
Programa de formación abierta Aula Mentor 2020
Datos y cifras del programa Erasmus en España. Curso 2010/2011
Colección legislativa año 2000
Cursos y actividades de perfeccionamiento de profesorado en 1976
Los estudios de un joven de hoy