Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados

La inserción laboral desde la F.P. en Baleares

1as. Jornadas nacionales de didáctica universitaria (ponencias y comunicaciones)

Vivo y aprendo. Los juguetes. Nivel 1-2. El consumo. Fichas de trabajo

La aventura de aprender. Cómo hacer una ópera

Becas 2008-2009

Calificaciones, por áreas o asignaturas en EGB, FP Y BUP-COU. Curso 1994-95

Estadística de la enseñanza en España 1994/95. Infantil/preescolar, primaria/EGB, secundaria y FP, EE Artísticas e idiomas

Profesorado visitante en Canadá. Guía 2024-2025

Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1942. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 52 e índices 1º y 2º semestre

Escalafón General Fusionado del Magisterio Primario con arreglo a su situación en 1º de enero de 1912. Maestros