Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados

La participación de las familias en la educación escolar. Mirando al futuro

El Patrimonio Mundial en clase de español

Revista de educación nº 358. Equidad y diversidad en la Educación Obligatoria

Teacher Snippets. ¿Cómo investigan los estudiantes las relaciones en álgebra?

Estadística de alumnado universitario. Datos avance. Curso 2005-2006

EDIF 59. ¿Cómo repercute el acceso a la Educación infantil en la participación de las mujeres en el mercado laboral?

Formación profesional. Comercio y marketing. Grado medio. Grado superior

Materiales para la clase de ELE 2017-2018

Revista de Bachillerato nº 4. Octubre - Diciembre 1977

Historia de España. Manual para estudiantes de español de las Secciones Bilingües