Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Guía para auxiliares de conversación españoles en el Reino Unido 2021-2022
EDIF 52. ¿Quién asume el coste de la educación en Educación infantil y cómo afecta esto a la matriculación?
Revista de educación nº 107
Revista de educación nº 79
Escalafón de catedráticos numerarios de universidad , vol. I
Sello europeo a la innovación en la enseñanza y aprendizaje de lenguas. Premios 2006
Nueva estructura
Guía para docentes y asesores españoles en Australia, Filipinas y Nueva Zelanda. 2022-2023
Melani
Área de lengua castellana y literatura