Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados

Plan de evaluación de centros docentes: niveles no universitarios: programa piloto para al curso 1991-1992, documento 1

Cuántos cuentos cuentas. Compilación de textos orales chinos

Boletín informativo nº 4. Unidad de Igualdad de Género del MECD

Resultados de matemáticas. Tercer Estudio Internacional de Matemáticas y Ciencias (TIMSS)

Mecanizado. Grado medio

Vida escolar nº 204

Cuadernos de Rabat nº 16. Tareas de español lengua extranjera para niveles iniciales (1)

Vida escolar nº 41

Niveles. Sociales. 1º y 3º de B.U.P. y C.O.U. Áreas: Ciencias Naturales y Dibujo Técnico

Guía de auxiliares de conversación en Canadá 2019-2020