Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados

Tecnología. Secundaria obligatoria 1º ciclo. Materiales didácticos 1

Marco europeo para la competencia digital de los educadores. DigCompEdu

I Catálogo de buenas prácticas municipales en la prevención del abandono escolar y la prevención y atención del acoso escolar

Calificaciones, por áreas o asignaturas en EGB, FP y BUP-COU. Curso 1996-1997

El abandono escolar temprano en las ciudades de Ceuta y Melilla

Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1943. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 52 e índice 1º semestre

Memoria de actividades de I+D+I 2004. Comisión Interministerial de Ciencia y Tecnología

Calanda nº 11. Revista didáctica de la acción educativa española en Francia

Revista de educación nº 363. Enero - Abril 2014

Infoasesoría nº 192. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica y Luxemburgo