Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados

Promoción de un aprendizaje eficaz en la era digital. Un marco europeo para organizaciones educativas digitalmente competentes

Atlas de Joan Martines (año 1587). Lámina nº 13. África

Infoasesoría nº 128. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo

Revista de educación nº 25

Evaluación de la integración escolar. 2º Informe

Fichas para la orientación profesional

Boletín de noticias nº 37

Pablo Serrano (2ª edición)

Museo de los Concilios de Toledo y de la Cultura Visigoda

Bildungs-Abteilung der spanischen botschaft