Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Boletín Oficial del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte año 2004. Actos Administrativos. Números del 1 al 4 más 9 números extraordinarios
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Badajoz
Escritura creativa en el aula: una propuesta didáctica para Educación Primaria
El ordenador en Geografia, Historia y Ciencias Sociales. Proyecto de la fase de extensión. Curso 1993-1994
Enlace nº 87. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Cuaderno comunicativo para Secciones Bilingües en Español 2, volumen 2
PIRLS - TIMS 2011. International study on progress in reading comprehension, mathematics and sciences. IEA. Volume II
Revista de Educación Nº 398. Octubre - Diciembre 2022
El desarrollo de la inteligencia fílmica
PISA in Focus 92. ¿Cómo se relaciona la motivación con el rendimiento y la ansiedad del alumnado?