Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Formación profesional a distancia. Guía del tutor. Ciclo formativo de grado medio. Gestión administrativa
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992. (Albacete)
Cuadernos educativos. Comunidad europea: 1. Hacia la Unión Europea ; 2. Población y economía ; 3. Política e instituciones ; 4. Orientaciones didácticas ; folleto: Vamos a hacer cuentas
Alba nº 016. Del 15 al 30 de Noviembre de 1964
Manual del usuario / Agencia Española ISBN. Tabla de materias
Participación educativa. Revista del Consejo Escolar del Estado. Vol. 5 / Nº 8 / 2018. Participación, educación emocional y convivencia
Plan Digital de Centro. Descripción y guía
Infoasesoría nº 135. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Normativa sobre profesorado universitario
Guía de auxiliares de conversación españoles en Alemania 2015 - 2016