Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Revista de educación nº 354. La formación práctica de estudiantes universitarios: repensando el Practicum
Vida escolar nº 197 - 198
Revista de educación nº 65
Las necesidades educativas especiales en la escuela ordinaria
Resúmenes de proyectos de investigación financiados con cargo al programa sectorial de promoción general del conocimiento. Año 1990
Colección legislativa año 1957
Anaquel nº 30. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal
Unidades didácticas de la antología de literatura para las secciones bilingües de Polonia
Alba nº 105. Del 15 al 30 de Septiembre de 1968
Atribución y ejercicio de competencias educativas