Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados

Expo Lingua . I Congreso Internacional. Volumen I

Formación profesional. Electricidad y electrónica. Grado medio. Grado superior

Revista de educación nº 327. Educación inclusiva

La universidad en España : (datos y cifras)

Guía de auxiliares de conversación españoles en Suecia 2018/2019

Las necesidades educativas especiales del niño con deficiencia motora. Tema 2. Instrucción, motivación y comunicación

Evaluaciones Educativas Internacionales

Propuestas para la renovación de las metodologías educativas en la universidad

Participación educativa nº 8. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. La lectura, prioridad educativa: todos hacemos lectores

Cours d'etrangers en Espagne 1980-81