Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados

Simposio sobre psicología del aprendizaje y desarrollo curricular. Oviedo, 10 - 13 septiembre 1986

Datos y cifras de la enseñanza en España 1972 , vol.I

Formación profesional. Reconocimiento y acreditación de competencias profesionales

Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2025. Informe español

Aljamía nº 33. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos

Sello europeo a la innovación en la enseñanza y aprendizaje de lenguas extranjeras. Premios 2003

Proyecto Globes 2: Vivir la tierra. Unidades Didácticas para Educación Secundaria. 5 La minería

Infoboletín nº 33. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos

Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1956-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 52 e índice Series A, B y C año 1955

Alba nº 036. Del 15 al 31 de Octubre de 1965