Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados

Mosaico nº 23. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español

Posibilidades de aplicación de la informática a la educación especial

Estadística de la enseñanza en España 1992-93. Datos avance y evolución del alumnado

Guía de auxiliares de conversación en Estados Unidos 2019 - 2020

Program nauczania jezyka hiszpañkiego jako jezyka obcego (E/LE) dla oddziatów dwujezycznych w gimnazjum

Revista de educación nº 140

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda. Mayo 2013

Estadística del gasto público en educación. Presupuesto inicial años 1985 a 1993

La universidad en España : datos y cifras, 1991

Anuario brasileño de estudios hispánicos IV