Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Alba nº 153. Del 15 al 30 de Septiembre de 1970
Pruebas de la evaluación final de 6º curso de Educación Primaria. Curso 2018-2019
El ordenador en Lenguas Extranjeras. Proyecto de la fase de extensión. Curso 1993-1994
Docentes y asesores españoles en Hungría. Guía 2025 y 2026
Materiales para la enseñanza multicultural nº 11. Patrimonios culturales
Poco a poco. Cuaderno de actividades de español 2. Nivel II
Plan de refuerzo, orientación y apoyo (PROA 2005. Junta de Andalucía)
Teacher Snippets. Beneficios de tener un clima abierto en el aula
Carpetas de educación de adultos nº 3. Desde la mujer
Boletín informativo Eurydice nº 4. Cifras clave de la enseñanza de lenguas en los centros escolares de Europa - Edición 2017