Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados

Boletín de noticias nº 27

Materiales para la enseñanza multicultural nº 9. Los medios de comunicación

Jclic. Creación de actividades. Formación en red

Vida escolar nº 158

Papeles para el debate nº 3

Les Metiers. Unidad didáctica de francés. 2º ciclo

Diez propuestas didácticas para el conocimiento del noroeste murciano en la enseñanza secundaria obligatoria

Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 2007. Actos Administrativos. Número 1 al 4 más 3 números extraordinarios.

Boletín informativo nº 10. Unidad de Igualdad de Género del MEYFP. Igualdad en cifras MEFP 2022

La integración de alumnos con necesidades educativas especiales : experiencias en el ciclo superior de EGB