Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados

Un bicho extraño. Un cuento raro para la clase de español. Situación de aprendizaje de Primaria

Cuadernos de Roma. Reedición digital. Volumen III: El español en la escuela elemental

Dibujo técnico I. 1º de bachillerato. Bachillerato a distancia

Transatlántica de educación nº 9. Educación ambiental

Primero de primaria. Lengua árabe. Libro del profesor

Paralelo 3 nº 1. Boletín de la Dirección de Programas Educativos en Guinea Ecuatorial

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 6 mayo 2005

Materiales nº 18. Las herencias culturales españolas

Hendere y la crisis del coronavirus. Capítulo 2. Hendere conecta con sus amigos de la escuela

Guía para docentes y asesores españoles en Andorra 2022-2023