Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Formación Profesional. Año 2022. Actos Administrativos. Números del 1 al 4
Actas de las II Jornadas de Estudios Románicos. Nuevas teorías, modelos y su aplicación en lingüística, literatura, traductología y didáctica en los últimos 20 años. Bratislava 2011
Humedales. La vida frágil 2. Videogramas. Fichas informativas y actividades. Publicaciones CEP Albacete
TEDS-M. Estudio internacional sobre la formación inicial en matemáticas de los maestros. Informe español
Procedimiento de gestión del presupuesto de gastos del Departamento : Orden de 24 de marzo de 1982
Alba nº 133. Del 15 al 30 de Noviembre de 1969
The Spanish educational system. Report of Spain
Programa de construcciones escolares industrializadas 1978
Evacuación y traslado de pacientes. Sanidad. Formación profesional
Guía de la Concejalía de Educación. Manual de consulta 2012