Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Educación infantil: 4 años. La casa. (¿Dónde está el queso?). Lengua árabe. Materiales de trabajo del alumno
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1970-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 26 e índice 1º trimestre
Azulejo para el aula de español nº 9
Policy Brief 14. Rendimiento en lectura en contextos postcoloniales y el efecto en la enseñanza en una segunda lengua
Anuario de estadística universitaria 1991
Vida escolar nº 205
Educación física. Materiales didácticos. Bachillerato
Actividades didácticas de/en español nº 5
Formación Profesional de Primer Grado. Guía de centros de Formación Profesional de Primer Grado existentes en Madrid-Capital y Provincia
Desarrollo socioafectivo. Ciclo formativo: Educación Infantil