Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Mediterráneo nº 5. Revista de la Consejería de Educación en Italia, Grecia y Albania. Junio de 2013. Volumen III: Talleres Roma - Jornadas Milán
¿Jugamos? Juegos tradicionales del mundo hispano. Unidades de secundaria y A-level
Revista de Educación nº 408. April-June 2025. The meaning of teaching history
Voces hispanas nº 10. Revista de la Consejería de Educación en Australia
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Cuenca
EDIF 81. ¿Por qué existe un desequilibrio en la proporción de hombres y mujeres en la docencia?
PISA 2018. Programa para la Evaluación Internacional de los Estudiantes. Informe español
Materiales para la enseñanza multicultural nº 24
Escalafón de antigüedad de los catedráticos numerarios de las Universidades del Reino. 1911
Infoboletín nº 82. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos