Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Ley de reforma universitaria
Actividades I+D+I 2006. Instituto Nacional de Investigación y Tecnología Agraria y Alimentaria
La formación profesional ante las perspectivas de la nueva ley de educación
¿Qué hacemos en educación de personas adultas?
Plan de refuerzo, orientación y apoyo (PROA 2005. Junta de Andalucía)
La aventura de aprender. Cómo hacer un huerto urbano
Carpetas de educación de adultos nº 3. Desde la mujer
Materiales para la clase de ELE 2013. Nivel A1
Enlace nº 105. Boletín de la Consejería de Educación en Polonia
La elección de estudios universitarios