Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Dibujo técnico. Materiales didácticos. Bachillerato
Boletín de educación española nº 2. Segundo trimestre 2010
Educación para la convivencia. Selección de textos orientativos. Área social, 7º curso de EGB
Anuario brasileño de estudios hispánicos XXIII
La Inspección de Educación en España. Hasta aquí hemos llegado
Nazioarteko terrorismoa mundu garaikidean. Mundu garaikidearen. Historiarako. Unitate didaktikoa 1. Batxilergoa
Revista de educación nº 329. La ley de calidad
Centro de Recursos de Bélem (PA)
Lenguaje de programación COBOL
Revista nacional de educación nº 57