Proyecto EDIA nº 119. Erromatar erara
Susana López , Begoña Marqués , Berta Martínez
Ikasleek Antzinako Erromari buruzko hainbat alderdi ezagutuko dituzte, eta erromatar munduari buruzko jolas bat sortzeko erabiliko dituzte. Jokoa sekuentziaren azken emaitza izango da. Horretarako, gamifikazio-baliabideak erabiliko dituzte probak eta mahai-jokoaren arauak sortzeko.
- Escritor
- Susana López
- Escritor
- Begoña Marqués
- Escritor
- Berta Martínez
- Colección
- Proyecto EDIA
- Número en la colección
- 119
- Materia
- INTERDISCIPLINAR
- Idioma
- Euskara
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200257148
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 05-04-2024
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados

Proyecto EDIA nº 224. Desafío 2. Transformación Digital

Proyecto EDIA nº 196. Energia: etorkizuna orain da

Proyecto EDIA nº 128. KLAS, KLAS, emozioak eszenara!

Proyecto EDIA nº 167. School of Monsters. Me as a Monster!

Proyecto EDIA nº 37. Everything is matter

Proyecto EDIA nº 172. La vida de las palabras

Proyecto EDIA nº 99. Investigando la Atmósfera

Proyecto EDIA nº 32. Somos un equipo. Lengua Castellana y Literatura. Educación Secundaria

Proyecto EDIA nº 222. Formulatzeko artean sakontzen

Proyecto EDIA nº 134. Atmosfera ikertzen