Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255311
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Infoasesoría nº 192. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica y Luxemburgo
EDIF 69. ¿Cómo influye el nivel socioeconómico en el acceso a la educación terciaria?
La aventura de aprender. Cómo protegerme de la desinformación
Algunas propuestas de trabajo para la integración curricular de las nuevas tecnologías de la información en el ciclo superior de la Educación General Básica
Historia de España. Textos y actividades. Siglo XX
That's English! Intermedio B2.4
Vivo y aprendo. Los juguetes. Nivel 1-2. El consumo. Fichas de trabajo
Real Decreto sobre derechos y deberes de los alumnos, 1
Estudiar en España
Tecla nº 4/2021. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda