Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255311
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados

Alba nº 017. Del 1 al 15 de Diciembre de 1964

Colección legislativa año 1965

Industrias alimentarias. Operario de matadero y primeras transformaciones cárnicas. Programa de Garantía Social. Formación Profesional

Lanbide orientazorako fitxak vol. 2

Alba nº 087. Del 15 al 31 de Diciembre de 1967

1as. Jornadas nacionales de didáctica universitaria (ponencias y comunicaciones)

Revista de educación nº 342. Violencia de género y relaciones de poder: implicaciones para la educación

Revista de Formación Profesional. Separata nº 2. Reglamento de los centros de formación profesional

Transatlántica de educación nº 3. Ciencia y tecnología: hacia las sociedades del conocimiento

Infoasesoría nº 173. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo