Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255311
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Enlace nº 99. Boletín de la Consejería de Educación en Polonia
Participación educativa nº 0. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar de Estado. La participación de la comunidad educativa en el debate de la LOE
Revista de educación nº 172
Resúmenes de proyectos de investigación financiados con cargo al fondo nacional para el desarrollo de la investigación científica y técnica. Año 1987
Plan nacional de evaluación de la calidad de las universidades: informe anual de la segunda convocatoria. Junio 2000
Primer escalafón del Magisterio Nacional Primario. Maestras, 1946. Folleto 4 (fascículo 1)
Programa para la Evaluación Internacional de las Competencias de la población Adulta PIAAC (subtítulos en inglés)
Informe 2024 sobre el estado del sistema educativo. Curso 2022-2023
Revista de educación nº 298. Tiempo y espacio
Escalafón de antigüedad de los catedráticos numerarios de las Universidades de la Nación. 1934