Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255311
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Formación profesional a distancia. Guía del alumno. Ciclo formativo de grado medio. Gestión comercial y marketing
Guía para asesores y docentes españoles en Andorra 2019 / 2020
Boletín informativo educainee nº 80. Resultados del 2º volumen del estudio SSEE 2023. Aprendizaje socioemocional dentro y fuera del centro educativo
Revista de educación nº 43
PISA in Focus 69. ¿A qué tipo de carrera científica aspiran los jóvenes de 15 años?
Gida didaktikoa. Gobernu Irekia. Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza
Aljamía nº 27. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
Boletín de noticias nº 47
Actividad física y salud. Guía para padres y madres
Introducción a la comunicación bimodal