Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255311
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Escalafón de catedráticos numerarios de universidad , vol. III
Revista de educación nº 52
La actividad física y deportiva extraescolar en los centros educativos. Actividades en la naturaleza
Revista de educación nº 287. La reforma de las enseñanzas medias: evaluación externa
Revista de educación nº 336. Educación social
Academia 2006. Formación permanente transnacional de los profesionales europeos de la orientación. Informes de los intercambios de orientadores
Libro de Becas 2024 - 2025
Participación educativa nº 6. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado ¿Educa la ciudad?
Boletín de noticias nº 63
Boletín ELE Anatolia nº 1. DDP Educativos en Turquía